20. 8.

Zajímavé obsahové spolupráce: Auto Kelly, Starobrno a další

Ani přicházející léto a dozvuky pandemie nezastavily kreativitu tvůrců brandových kampaní. Podívejte se, jak pečovat o auto v parných dnech, jak dopadlo rande naslepo přes webkameru nebo si ověřte, jestli znáte českou krajinu. Přinášíme vám výběr obsahových spoluprací, které se za nás povedly nejvíce.

Z dílny Seznam.cz

Věnujte se svému autu

  • Auto Kelly & Seznam Native

Každé auto si zaslouží péči. Dali jsme proto dohromady průvodce správným mytím, sušením a leštěním auta. Víte, proč není dobré mýt auto v horkých dnech? A proč byste nikdy neměli mít po ruce jen jeden kbelík s vodou? Podívejte se, jak na to, abyste autu zbytečně neuškodili.

Světová místa v Česku

  • Starobrno & Seznam Native

Pandemie nám letos ztížila cestování do zahraničí. Ale i v Česku je krásně. Navíc tu máme spoustu zajímavých lokalit, které se těm světovým vyrovnají. Vyzkoušejte si náš test a ověřte svoje znalosti o české krajině.

Jak vydělat na prodeji nemovitosti?

  • Sreality.cz & Seznam Native

Jak postupovat při prodeji domu či bytu jsme čtenářům přiblížili ve spolupráci s Srealitami. Díky realitním kancelářím jsme získali spoustu příběhů spokojených klientů, a tak jsme mohli popsat, proč se vyplatí svěřit prodej profesionálům. Poradili jsme ale i těm, kteří chtějí vzít prodej nemovitosti do svých rukou.

Ze světa

10 Strangers Having Their First Online Dating Experience

  • Donášková služba Just Eat UK & Now This

Dá se během pandemie najít láska? To ověřili autoři tohoto brandového projektu. Domluvili první virtuální rande naslepo 5 párům. Někteří z nich měli jasnou představu o svém protějšku, jiní byli jen zvědaví na nový zážitek. Společně usedli k webkamerám a užili si donesené jídlo u nádherně prostřených stolů ve svých domovech. Jelikož každý z páru měl objednat jídlo svému protějšku, spousta lidí ochutnala i něco nového.

Your Voice. Your Way

  • Oděvní značka Levi‘s & The Guardian Labs

Brandový projekt zahrnuje 12 článků, které se týkají inspirativních mladých lidí, jejich pohledů na svět, a diverzity. V každém z článků se značka objevuje několikrát, jelikož Levi‘s podporuje řadu organizací, které se věnují ekologii, LGBTQ lidem, vzdělávání minorit anebo rozvoji mladých hudebníků.

Open Mic At Home

  • Sociální síť TikTok & Genius

S TikTokem si můžete udělat karaoke kdykoliv. V brandovém projektu vystupují mladí, a ne příliš známí hudebníci, kteří naživo předvádějí některou ze svých písniček. Tvůrci videí tvrdí, že muzikanti vždy vystupují ve svých obývácích.

Tým Seznam Native