Zajímavé obsahové spolupráce: Raiffeisenbank, Proton Therapy Center a další

6. listopadu 2020

Jak vypadají obsahové spolupráce mezi značkami a mediálními domy? Přinášíme vám souhrn dalších zajímavých spoluprací, které nás oslovily nejvíce. A jak už to znáte, nechlubíme se pouze vlastní prací. Těšit se můžete i na 3 zahraniční spolupráce. 

Z dílny Seznam.cz

Stres v práci

  • Raiffeisenbank & Seznam Native

Jak se naučit pracovat se stresem? A proč je stres pro lidstvo důležitý? Přečtěte si, jak rozpoznat syndrom vyhoření, jak se odstřihnout od práce a jaké výhody a nevýhody má home office.

Bát se rakoviny je někdy zbytečné

  • Proton Therapy Center & Seznam Native

V článkovém seriálu, který prozatím čítá 2 projekty a do konce roku další 2 přibydou, jsme pro čtenáře připravili tipy, jak na prevenci rakoviny prsu a prostaty. Ve videích jsme s vyléčenými pacienty přiblížili, jak se se zákeřnou nemocí vyrovnat a co vše zahrnuje léčba.

Udržitelná planeta

  • Značka kosmetiky Love Beauty and Planet & Seznam Native

Ztrácíte se v záplavě rad o tom, jak žít s ohledem na přírodu? Globální oteplování, rozpínající se pouště, vymírající živočišné druhy a znečištěné oceány patří k nejpalčivějším problémům lidstva. Jak snížit ekologickou zátěž?

Ze světa

4 Levels of Veggie Burgers

  • Lightlife & Epicurious

Amatérský kuchař, nadšený domácí kuchtík a šéfkuchařka připravili svoje verze vegetariánského burgeru, které pak porovnala a zhodnotila odbornice na výživu a potraviny. Čím kuchaři nahradili maso, z čeho vykouzlili dresing a jakou zvolili housku?

How America Celebrates Fall In Every Region

  • Starbucks & Eater

Fanoušci značky Starbucks každý podzim netrpělivě vyhlížejí podzim, kdy do kaváren přichází dýňové latté. V této spolupráci Eater přibližuje jednotlivé regiony napříč Spojenými státy, jejich tradice a chutě, které se různí. Na západním pobřeží si můžete vychutnat piknik na pláži, na jihozápadě zase barbecue a na středozápadě se můžete ztratit v kukuřičných bludištích.

Safety In 100 Ways

  • Automobilka Subaru & Time

Propracovaný článek zaměřený na bezpečnost v autech značky Subaru je součástí tříletého partnerství, které automobilka uzavřela s vydavatelstvím Time. Od července 2020 do června 2021 bude vydavatelství publikovat 33 příběhů lidí, kteří přežili automobilové nehody.

Tým Seznam Native

Sdílet na sítích