Rozšiřujeme zásah kampaní díky významové shodě
Klíčová slova ve volné shodě se nyní zobrazí i na dotazy, které jsou k nim synonymem nebo se jedná o obdobné dotazy. S touto novinkou teď ve vyhledávání oslovíte ještě více potenciálních zákazníků.
Stylovat dynamický retargeting v Skliku pomocí šablon a přizpůsobit si tak barvy a popisek můžete již skoro rok. Ale máte pravdu, že bez statistik jednotlivých šablon a možnosti zvolit si preferované střídání šablon to nebylo úplně ono. Teď je ale vše hotovo, takže vzhůru do testování!
Šablona je set barev, nastavení fontu, popisku pro produktovou inzerci v obsahové síti – dynamický banner a dynamický retargeting. Díky ní můžete vašim potenciálním zákazníkům zdůraznit svou konkurenční výhodu a přiblížit kreativu vaší značce. Více o šablonách najdete v nápovědě.
Díky statistikám a možnosti nastavit si preferovaný způsob střídání šablon (rovnoměrné, dle CTR, dle CPA nebo PNO) můžete získat z letošní hlavní nákupní sezóny ještě více.
Prodejce sportovních potřeb Manvel.cz dosáhl díky nasazení šablony nárůstu CTR dynamického retargetingu o 5,6 % při srovnatelné profitabilitě.
E-shop s kosmetickými a zdravotnickými pomůckami EuroVýběr.cz dosáhl s nasazením šablony růstu CTR u dynamického retargetingu o 9,3 % při zachování dosavadní profitability.
Za celý tým Skliku David Velechovský