Žádný strach. Ani tentokrát jsme nezapomněli. I tento měsíc vám přinášíme ohlédnutí za uplynulým měsícem a za inspirativními příklady brandových projektů. Čtyři projekty, čtyři odlišné přístupy značek, jak se zviditelnit a jak se spojit se smysluplným obsahem.
Z dílny Seznam.cz
De’Longhi & Seznam Native
Když si představíte chvíle odpočinku, potkávání se s přáteli, ale i momenty plného pracovního nasazení… Voní po kávě? Lidstvo její účinky zná déle než 1 500 let a její obliba neustále stoupá. Ve spolupráci s De’Longhijsme připravili průvodce pro všechny, kteří chtějí proniknout do světa kávy a dozvědět se, jak si doma připravit lahodný šálek povzbuzujícího nápoje.
HBO & Seznam Native
Černobylská jaderná havárie navždy změnila svět. 26. dubna 1986 se přihodilo několik tragických chyb, které vedly k mohutnému výbuchu. Nebe zahalil ohromný radioaktivní mrak, který se začal rychle šířit. Ve spolupráci s HBO jsme promovali vysílání seriálu Černobyl.
Jak se vzájemná blízkost v lockdownu projevila na vztazích? Posílila je, nebo jim spíš uškodila? Seznamka eHarmony přišla s výsledky svého výzkumu a nahlédla pod pokličku vztahů. Většina lidí se shodla na tom, že trávit čas společně „zavření“ doma jejich vztahu spíš prospělo, lidé se více sblížili a zjistili o sobě nové věci.
Spojení mezi kuchyní a dodavatelem surovin je pro každého šéfkuchaře důležité. Fermín Núñez se proto rozhodl pohostit neziskovku Urban Roots, která učí mladé obyvatele Texasu, jak farmařit. Připravil proto typické latinskoamerické těsto „masa“, ze kterého se vyrábí tortilly a další dobroty. Hostinu na farmu dopravil díky Toyotě Sienna.
Stará žitná myslivecká je žitný destilát, který se v prostějovské Palírně U Zeleného stromu vyrábí už skoro 180 let. Myslivec na etiketě lahve způsobil, že lidé začali alkohol mylně považovat za bylinný likér. Značka dlouhodobě pracuje na tom, aby toto vnímání změnila a stala se atraktivnější pro lidi napříč všemi generacemi. Jak se nám společně podařilo dostat od myslivce k gentlemanům?
Opět jsme si pro vás v pravidelné rubrice Brand Studia připravili mix inspirací, novinek a nejzajímavějších obsahových spoluprací z naší dílny. Tentokrát s námi vyrazíte na cesty a dostanete tip na podcast.
Cílem streamovací platformy Voyo je konkurovat gigantům, jako jsou Netflix, HBO Max nebo Disney+. Proto investuje do vlastní produkce seriálů. Jenže jako platformu s nejkvalitnějším autorským obsahem ji vnímá jen 10 procent populace. To nám vyšlo ve výzkumu, který jsme uskutečnili ještě před spuštěním kampaně. A právě to jsme se rozhodli změnit.
Zpracování osobních údajů
Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.
Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:
za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.
Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.
Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.
Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.