Z jakých Seznam Native projektů jsme měli v Seznam Brand Studiu radost tentokrát? Vybíráme ty nejzajímavější. Přinášíme další várku zajímavých obsahových spoluprací, které byste rozhodně měli vidět.
Z dílny Seznam.cz
Kde se bere voda Značka sanitárního vybavení Grohe & Seznam Native
Voda je čím dál větší vzácnost. Se značkou Grohe jsme proto zpracovali téma vodohospodářství, ubývání vody v krajině a čtenářům jsme přinesli tipy, jak vodou šetřit a jak o ni pečovat.
Ekologické zemědělství Česká technologická platforma pro ekozemědělství & Seznam Native
Jak na úklid, který šetří čas Phillips & Seznam Native
Udržet pořádek v bytě s dětmi bývá téměř nesplnitelný úkol. Pro všechny, kteří mají pocit, že jen neustále uklízí po dětech, jsme připravili projekt, který jim radí, jak děti k uklízení přivést. Dávat věci na svá místa totiž dokážou už i batolata.
Ze světa
Collective sounds Značka koňaků Rémy Martin & platforma Genius
Příběhy měst, restaurací a písniček, které jimi byly inspirované. Podívejte se do bister a dalších podniků v Chicagu, New Yorku, Los Angeles a Atlantě, které získaly svoji slávu i díky známým umělcům. Každé město navíc provází rozhovor s místními rapery a zpěváky.
Singapore Memories National Arts Council Singapore & BBC
Nativní inzerce ve formě obsahově a vizuálně atraktivního článku je v posledních letech velmi populární. Aby také ne – spojuje totiž značku klienta se zajímavým a informativním obsahem, který čtenáře umí zaujmout. Seznam Brand Studio se jeho výrobě věnuje už čtvrtým rokem a získalo řadu prestižních mezinárodních ocenění. Jak může pomoci právě vám? Seznam Native je …
V Seznam Native spojujeme klienty s propracovaným obsahem ve formě článku, působivého vizuálu a interaktivních prvků. Během loňského roku se nám podařilo propojit více než 90 klientů se zajímavými tématy. Jaké projekty patřily k těm nejúspěšnějším? Jak jsou na tom Češi s uklízením? (Bosch) Úspěch „přízemního“ tématu, úklidu domácnosti, nás vloni překvapil. V Nativu, který vznikl …
Vánoce už pomalu klepou na dveře. Než se ale rozutečeme k rodinným krbům, rádi bychom se s vámi podělili o další várku těch nejzajímavějších obsahových spoluprací značek a mediálních domů. Podívejte se na tři říjnové příklady z našich luhů a hájů, kterými se můžete inspirovat. Vyznáš se v dnešním světě? (Člověk v tísni & Seznam Native) Vytvořili jsme kvíz, ve …
Zpracování osobních údajů
Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.
Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:
za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.
Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.
Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.
Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.