Z jakých Seznam Native projektů jsme měli v Seznam Brand Studiu radost tentokrát? Vybíráme ty nejzajímavější. Přinášíme další várku zajímavých obsahových spoluprací, které byste rozhodně měli vidět.
Z dílny Seznam.cz
Kde se bere voda Značka sanitárního vybavení Grohe & Seznam Native
Voda je čím dál větší vzácnost. Se značkou Grohe jsme proto zpracovali téma vodohospodářství, ubývání vody v krajině a čtenářům jsme přinesli tipy, jak vodou šetřit a jak o ni pečovat.
Ekologické zemědělství Česká technologická platforma pro ekozemědělství & Seznam Native
Jak na úklid, který šetří čas Phillips & Seznam Native
Udržet pořádek v bytě s dětmi bývá téměř nesplnitelný úkol. Pro všechny, kteří mají pocit, že jen neustále uklízí po dětech, jsme připravili projekt, který jim radí, jak děti k uklízení přivést. Dávat věci na svá místa totiž dokážou už i batolata.
Ze světa
Collective sounds Značka koňaků Rémy Martin & platforma Genius
Příběhy měst, restaurací a písniček, které jimi byly inspirované. Podívejte se do bister a dalších podniků v Chicagu, New Yorku, Los Angeles a Atlantě, které získaly svoji slávu i díky známým umělcům. Každé město navíc provází rozhovor s místními rapery a zpěváky.
Singapore Memories National Arts Council Singapore & BBC
Výsadou CK Kudrna je to, že si její klienti z cest odnáší zážitky na celý život. Abychom splnili cíl kampaně přivést nové zákazníky, rozhodli jsme se cestovatelské zážitky lidem zprostředkovat. Vsadili jsme na Seznam Advertorial, protože jsme potřebovali s obsahem úzce spojit značku. Abychom oslovili kampaní ty, které láká aktivní dovolená, pracovali jsme i s RTB.
Stará žitná myslivecká je žitný destilát, který se v prostějovské Palírně U Zeleného stromu vyrábí už skoro 180 let. Myslivec na etiketě lahve způsobil, že lidé začali alkohol mylně považovat za bylinný likér. Značka dlouhodobě pracuje na tom, aby toto vnímání změnila a stala se atraktivnější pro lidi napříč všemi generacemi. Jak se nám společně podařilo dostat od myslivce k gentlemanům?
Opět jsme si pro vás v pravidelné rubrice Brand Studia připravili mix inspirací, novinek a nejzajímavějších obsahových spoluprací z naší dílny. Tentokrát s námi vyrazíte na cesty a dostanete tip na podcast.
Zpracování osobních údajů
Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.
Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:
za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.
Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.
Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.
Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.