Z jakých Seznam Native projektů jsme měli v Seznam Brand Studiu radost tentokrát? Vybíráme ty nejzajímavější. Přinášíme další várku zajímavých obsahových spoluprací, které byste rozhodně měli vidět.
Z dílny Seznam.cz
Kde se bere voda Značka sanitárního vybavení Grohe & Seznam Native
Voda je čím dál větší vzácnost. Se značkou Grohe jsme proto zpracovali téma vodohospodářství, ubývání vody v krajině a čtenářům jsme přinesli tipy, jak vodou šetřit a jak o ni pečovat.
Ekologické zemědělství Česká technologická platforma pro ekozemědělství & Seznam Native
Jak na úklid, který šetří čas Phillips & Seznam Native
Udržet pořádek v bytě s dětmi bývá téměř nesplnitelný úkol. Pro všechny, kteří mají pocit, že jen neustále uklízí po dětech, jsme připravili projekt, který jim radí, jak děti k uklízení přivést. Dávat věci na svá místa totiž dokážou už i batolata.
Ze světa
Collective sounds Značka koňaků Rémy Martin & platforma Genius
Příběhy měst, restaurací a písniček, které jimi byly inspirované. Podívejte se do bister a dalších podniků v Chicagu, New Yorku, Los Angeles a Atlantě, které získaly svoji slávu i díky známým umělcům. Každé město navíc provází rozhovor s místními rapery a zpěváky.
Singapore Memories National Arts Council Singapore & BBC
Opět jsme si pro vás v pravidelné rubrice Brand Studia připravili mix inspirací, novinek a nejzajímavějších obsahových spoluprací z naší dílny. Tentokrát s námi vyrazíte na cesty a dostanete tip na podcast.
Cílem streamovací platformy Voyo je konkurovat gigantům, jako jsou Netflix, HBO Max nebo Disney+. Proto investuje do vlastní produkce seriálů. Jenže jako platformu s nejkvalitnějším autorským obsahem ji vnímá jen 10 procent populace. To nám vyšlo ve výzkumu, který jsme uskutečnili ještě před spuštěním kampaně. A právě to jsme se rozhodli změnit.
Dostat se do mysli lidí, kteří rádi chodí na výlety do přírody. To byl cíl aktivační kampaně, na které jsme pracovali se značkou Columbia. Chtěli jsme proto s komunikací být tam, kde lidé tráví spoustu času přímo během túr a výprav. Podívejte se, jak jsme pracovali s Mapy.cz v komplexní kampani S modrou po zelené.
Zpracování osobních údajů
Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.
Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:
za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.
Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.
Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.
Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.