Klient OKsystem u nás poptal akviziční RTB kampaň, ve které chtěl oslovit B2B publikum a přivést ho na web. Za stěžejní cíl jsme společně stanovili kvalitu návštěvy. Pro tu bylo třeba zacílit na co nejrelevantnější uživatele z úzkého segmentu B2B.
OKsystem je přední česká softwarová společnost s mezinárodní působností. Dodává systémové integrátory rozsáhlých informačních systémů veřejné správě i podnikové sféře. V této kampani jsme promovali jejich HR software.
Vedle cíleného oslovení relevantních audiencí jsme se soustředili na maximalizaci objemu lidí přivedených na web i na dosažení příznivé ceny za proklik.
Jak jsme postupovali a jaké výsledky se nám podařilo doručit, si můžete přečíst v samotné případové studii, která je ke stažení zde:
Pro více informací nás neváhejte kontaktovat na ko.rtb@firma.seznam.cz.
Za tým RTB
Jakub Skřivan