Využijte unikátní možnost nákupu audio prostoru prostřednictvím balíčku Seznam Cross Audio. Jde o kombinaci audio prostoru v podcastech z tvorby redakcí Seznam Zpráv, Novinky.cz, rádiové reklamy na Expres FM a Classic Praha a floatingové pozice ve všech podcastech nabízených na nové plaformě Podcasty.cz. Najdete tady přes 300 pořadů z toho nejzajímavějšího, co v oblasti podcastové tvorby za poslední 3 roky v ČR vzniklo.
Kde všude bude vaše reklama slyšet?
v podcastech z tvorby redakcí SeznamZprávy.cz a Novinky.cz
ve všech podcastech na platformě Podcasty.cz
v rádiích Expres FM a Classic Praha
ve čtených článcích na Seznam Zprávy
Rozhodli jsme se jít trendu audioobsahu naproti. Od roku 2020 tak systematicky posilujeme redakční týmy, které se zaměřují na rozvoj vlastní tvorby v oblasti audia. K nejúspěšnějším podcastům z dílny Seznamu bezesporu patří České podsvětí Josefa Klímy. To bylo dokonce oceněno Křišťálovou lupou. Podcast dosáhl 1 milionu přehrání a připravuje se jeho pokračování. Dalšími oblíbenými je politická talkshow Vlevo dole nebo fotbalový podcast Angličan, který se stal vítězem soutěže Podcast roku v kategorii Sport.
Buďte slyšet u kvalitní české tvorby
Se Seznam Cross Audio máte jedinečnou příležitost oslovit posluchače napříč českou podcastovou tvorbou. Naše platforma Podcasty.cz sdružuje 61 českých tvůrců, kteří dohromady vydávají 395 podcastových pořadů. K nejznámějším patří např. Vinohradská 12, Deep Talks, Ranní show nebo 3v1.
Navíc si můžete být jistí, že se vaše reklama bude vydávat pouze v brand safety prostředí. Podcasty.cz mají také unikátní zásah mezi posluchači – a to právě díky umístění přehrávače na hlavní stránce Seznam.cz.
Výhody audioreklamy
Oslovíte potenciální zákazníky u aktivit, které dosud nebyly reklamou obsloužené. Jako třeba u běhání, venčení psa nebo cestou do práce.
Posluchači se více koncentrují na obsah, proto je jejich pozornost vyšší.
Ve srovnání s jinými médii je v audioobsahu koncentrace reklamních sdělení nižší, vaše reklama se tak bude posluchačům lépe pamatovat – audioreklama má až o 24 % vyšší Ad Recall než displayová reklama a vyznačuje se 2× pravděpodobnějším zvýšením nákupního zájmu ve srovnání s displayovou reklamou.
Digitální audio v posledních letech zažívá boom. V nejbližších letech se očekává, že digitální poslech převládne nad poslechem tradičního rádia. Proto neuděláte chybu, když ve své kampani dáte prostor nejen offline, ale i online audiu. My jsme pro vás připravili balíček Seznam Cross Audio, který obě varianty kombinuje. Sílící hlas audioreklamy Jako inzerenti musíte oslovit …
Český hokej prošel během uplynulé sezony digitální transformací. Jejím cílem bylo vytvořit funkční online ekosystém, který bude fanoušky bavit i mimo ledovou plochu a televizní obrazovky. Jak probíhala příprava nových digitálních platforem Českého hokeje na českou sportovní akci desetiletí, popisují Ondřej Šnaidauf s Jonášem Štekrem.
Po nedávném souhrnu novinek přinášíme přehled nových kategorií, nově založených či upravených parametrů a dalších změn, ke kterým došlo v říjnu roku 2024.
Zpracování osobních údajů
Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.
Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:
za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.
Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.
Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.
Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.