Využijte unikátní možnost nákupu audio prostoru prostřednictvím balíčku Seznam Cross Audio. Jde o kombinaci audio prostoru v podcastech z tvorby redakcí Seznam Zpráv, Novinky.cz, rádiové reklamy na Expres FM a Classic Praha a floatingové pozice ve všech podcastech nabízených na nové plaformě Podcasty.cz. Najdete tady přes 300 pořadů z toho nejzajímavějšího, co v oblasti podcastové tvorby za poslední 3 roky v ČR vzniklo.
Kde všude bude vaše reklama slyšet?
v podcastech z tvorby redakcí SeznamZprávy.cz a Novinky.cz
ve všech podcastech na platformě Podcasty.cz
v rádiích Expres FM a Classic Praha
ve čtených článcích na Seznam Zprávy
Rozhodli jsme se jít trendu audioobsahu naproti. Od roku 2020 tak systematicky posilujeme redakční týmy, které se zaměřují na rozvoj vlastní tvorby v oblasti audia. K nejúspěšnějším podcastům z dílny Seznamu bezesporu patří České podsvětí Josefa Klímy. To bylo dokonce oceněno Křišťálovou lupou. Podcast dosáhl 1 milionu přehrání a připravuje se jeho pokračování. Dalšími oblíbenými je politická talkshow Vlevo dole nebo fotbalový podcast Angličan, který se stal vítězem soutěže Podcast roku v kategorii Sport.
Buďte slyšet u kvalitní české tvorby
Se Seznam Cross Audio máte jedinečnou příležitost oslovit posluchače napříč českou podcastovou tvorbou. Naše platforma Podcasty.cz sdružuje 61 českých tvůrců, kteří dohromady vydávají 395 podcastových pořadů. K nejznámějším patří např. Vinohradská 12, Deep Talks, Ranní show nebo 3v1.
Navíc si můžete být jistí, že se vaše reklama bude vydávat pouze v brand safety prostředí. Podcasty.cz mají také unikátní zásah mezi posluchači – a to právě díky umístění přehrávače na hlavní stránce Seznam.cz.
Výhody audioreklamy
Oslovíte potenciální zákazníky u aktivit, které dosud nebyly reklamou obsloužené. Jako třeba u běhání, venčení psa nebo cestou do práce.
Posluchači se více koncentrují na obsah, proto je jejich pozornost vyšší.
Ve srovnání s jinými médii je v audioobsahu koncentrace reklamních sdělení nižší, vaše reklama se tak bude posluchačům lépe pamatovat – audioreklama má až o 24 % vyšší Ad Recall než displayová reklama a vyznačuje se 2× pravděpodobnějším zvýšením nákupního zájmu ve srovnání s displayovou reklamou.
Po několika pandemických sezónách, které cestování do zahraničí nepřály, to letos vypadá velmi slibně! Podle oslovených cestovních kanceláří mají Češi o dovolenou u moře velký zájem a to i navzdory rostoucí inflaci a šetření v jiných segmentech nákupu. Pojďme se podívat na téma detailněji. Kdy uživatelé plánují dovolenou a jaká je tedy vhodná doba pro …
Aby se váš obchod úspěšně rozvíjel, je důležité zvyšovat jeho absolutní zisk. K tomu vám pomůžou jasně nadefinované cíle. V rámci Sklik kampaní je ideální zaměřit se na propagaci produktů či služeb, nábor nových zákazníků, podporu stávajících zákazníků a budování brandu. Jakým způsobem lze přistupovat ke kampaním v Skliku, abyste zisk maximalizovali?To se dozvíte v …
Jaké jsou výhody využití videoformátů v RTB a jak následně znovuoslovit uživatele, se podíváme v případové studii, kterou jsme připravili společně s klientem Penta CZ s.r.o. a jejich značkou G21 Vitality. O klientovi Firma Penta CZ s.r.o. působí na českém trhu už více než 30 let a provozuje e-shops potřebami pro domácnost, dílnu, zahradu i …
Zpracování osobních údajů
Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.
Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:
za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.
Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.
Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.
Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.