Využijte unikátní možnost nákupu audio prostoru prostřednictvím balíčku Seznam Cross Audio. Jde o kombinaci audio prostoru v podcastech z tvorby redakcí Seznam Zpráv, Novinky.cz, rádiové reklamy na Expres FM a Classic Praha a floatingové pozice ve všech podcastech nabízených na nové plaformě Podcasty.cz. Najdete tady přes 300 pořadů z toho nejzajímavějšího, co v oblasti podcastové tvorby za poslední 3 roky v ČR vzniklo.
Kde všude bude vaše reklama slyšet?
v podcastech z tvorby redakcí SeznamZprávy.cz a Novinky.cz
ve všech podcastech na platformě Podcasty.cz
v rádiích Expres FM a Classic Praha
ve čtených článcích na Seznam Zprávy
Rozhodli jsme se jít trendu audioobsahu naproti. Od roku 2020 tak systematicky posilujeme redakční týmy, které se zaměřují na rozvoj vlastní tvorby v oblasti audia. K nejúspěšnějším podcastům z dílny Seznamu bezesporu patří České podsvětí Josefa Klímy. To bylo dokonce oceněno Křišťálovou lupou. Podcast dosáhl 1 milionu přehrání a připravuje se jeho pokračování. Dalšími oblíbenými je politická talkshow Vlevo dole nebo fotbalový podcast Angličan, který se stal vítězem soutěže Podcast roku v kategorii Sport.
Buďte slyšet u kvalitní české tvorby
Se Seznam Cross Audio máte jedinečnou příležitost oslovit posluchače napříč českou podcastovou tvorbou. Naše platforma Podcasty.cz sdružuje 61 českých tvůrců, kteří dohromady vydávají 395 podcastových pořadů. K nejznámějším patří např. Vinohradská 12, Deep Talks, Ranní show nebo 3v1.
Navíc si můžete být jistí, že se vaše reklama bude vydávat pouze v brand safety prostředí. Podcasty.cz mají také unikátní zásah mezi posluchači – a to právě díky umístění přehrávače na hlavní stránce Seznam.cz.
Výhody audioreklamy
Oslovíte potenciální zákazníky u aktivit, které dosud nebyly reklamou obsloužené. Jako třeba u běhání, venčení psa nebo cestou do práce.
Posluchači se více koncentrují na obsah, proto je jejich pozornost vyšší.
Ve srovnání s jinými médii je v audioobsahu koncentrace reklamních sdělení nižší, vaše reklama se tak bude posluchačům lépe pamatovat – audioreklama má až o 24 % vyšší Ad Recall než displayová reklama a vyznačuje se 2× pravděpodobnějším zvýšením nákupního zájmu ve srovnání s displayovou reklamou.
Digitální audio v posledních letech zažívá boom. V nejbližších letech se očekává, že digitální poslech převládne nad poslechem tradičního rádia. Proto neuděláte chybu, když ve své kampani dáte prostor nejen offline, ale i online audiu. My jsme pro vás připravili balíček Seznam Cross Audio, který obě varianty kombinuje. Sílící hlas audioreklamy Jako inzerenti musíte oslovit …
Po nedávném souhrnu novinek přinášíme přehled nových kategorií, nově založených či upravených parametrů a dalších změn, ke kterým došlo v březnu roku 2024.
Jaro s sebou přináší spoustu zajímavých obchodních příležitostí. Lidé přemýšlejí, jak letos zvelebí zahradu, co vylepší na chatě a jaké novinky si pořídí do domácnosti nebo šatníku. Na jarní sezónu se těší i cyklisté a další sportovci a své stroje po zimě opráší i majitelé motocyklů. Přívětivější počasí navíc znamená, že lidé začnou plánovat jarní výlety. Využijte toho ve svých kampaních.
Zpracování osobních údajů
Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.
Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:
za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.
Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.
Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.
Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.