Díky Seznam Cross Audio bude vaše reklama slyšet v rádiích i podcastech

Michaela Svobodová 6. září 2021

Využijte unikátní možnost nákupu audio prostoru prostřednictvím balíčku Seznam Cross Audio. Jde o kombinaci audio prostoru v podcastech z tvorby redakcí Seznam Zpráv, Novinky.cz, rádiové reklamy na Expres FM a Classic Praha a floatingové pozice ve všech podcastech nabízených na nové plaformě Podcasty.cz. Najdete tady přes 300 pořadů z toho nejzajímavějšího, co v oblasti podcastové tvorby za poslední 3 roky v ČR vzniklo.

Kde všude bude vaše reklama slyšet? 

  • v podcastech z tvorby redakcí SeznamZprávy.cz a Novinky.cz
  • ve všech podcastech na platformě Podcasty.cz
  • v rádiích Expres FM a Classic Praha
  • ve čtených článcích na Seznam Zprávy

Rozhodli jsme se jít trendu audioobsahu naproti. Od roku 2020 tak systematicky posilujeme redakční týmy, které se zaměřují na rozvoj vlastní tvorby v oblasti audia. K nejúspěšnějším podcastům z dílny Seznamu bezesporu patří České podsvětí Josefa Klímy. To bylo dokonce oceněno Křišťálovou lupou. Podcast dosáhl 1 milionu přehrání a připravuje se jeho pokračování. Dalšími oblíbenými je politická talkshow Vlevo dole nebo fotbalový podcast Angličan, který se stal vítězem soutěže Podcast roku v kategorii Sport.

Buďte slyšet u kvalitní české tvorby

Se Seznam Cross Audio máte jedinečnou příležitost oslovit posluchače napříč českou podcastovou tvorbou. Naše platforma Podcasty.cz sdružuje 61 českých tvůrců, kteří dohromady vydávají 395 podcastových pořadů. K nejznámějším patří např. Vinohradská 12, Deep Talks, Ranní show nebo 3v1.

Navíc si můžete být jistí, že se vaše reklama bude vydávat pouze v brand safety prostředí. Podcasty.cz mají také unikátní zásah mezi posluchači – a to právě díky umístění přehrávače na hlavní stránce Seznam.cz. 

Výhody audioreklamy 

  • Oslovíte potenciální zákazníky u aktivit, které dosud nebyly reklamou obsloužené. Jako třeba u běhání, venčení psa nebo cestou do práce.
  • Posluchači se více koncentrují na obsah, proto je jejich pozornost vyšší. 
  • Ve srovnání s jinými médii je v audioobsahu koncentrace reklamních sdělení nižší, vaše reklama se tak bude posluchačům lépe pamatovat – audioreklama má až o 24 % vyšší Ad Recall než displayová reklama a vyznačuje se 2× pravděpodobnějším zvýšením nákupního zájmu ve srovnání s displayovou reklamou.

Přečtěte si i další trendy a zajímavosti ze světa podcastů a audioreklamy. Věděli jste, že už v letošním roce se očekává, že investice do podcastové reklamy dosáhne 50 % investic do tradiční reklamy v rádiu?

Michaela Svobodová
Michaela Svobodová

Content Strategy Manager

Sdílet na sítích