Máme pro vás další podzimní novinku z Skliku. Nadále pokračujeme v dlouhodobém rozvoji a vylepšování funkcí pro lepší nastavení a optimalizaci vašich kampaní pro podporu značky. S tím jde ruku v ruce také rozšířené nastavení frekvence zobrazení. Nově můžete v Skliku pracovat s nastavením frekvence na celý týden.
Nastavení optimální frekvence je klíčové pro nastavení brandových i výkonnostních typů reklam. Jak u akvizičních kampaní, tak u těch retargetingových nechcete vaše potenciální klienty příliš zahlcovat stejným sdělením a týdenní omezení frekvence do této strategie přesně zapadá.
Omezení maximálního počtu zobrazení uživateli vám také umožní výhodněji nakoupit imprese v optimálním intervalu pro zapamatování reklamního sdělení. Je totiž vyšší šance, že je v tomto vícedenním okně nakoupíte i za nižší CPT, než když se je snažíte získat v jeden den.
Narozdíl od denního nastavení frekvence, nemá týdenní okno pevně přednastavenou hodnotu. Pro aktivaci je potřeba funkci zapnout na úrovni kampaně či sestavy. Jakou frekvenci doporučujeme v kombinaci s konkrétním typem reklamního formátu či typu kampaně se dozvíte v rozšířené nápovědě.
Za tým Skliku Jakub Novotný a Roman Stejskal