Tři projekty ukazují tři odlišné přístupy značek, jak se zviditelnit a jak se spojit se smysluplným obsahem. Tentokrát se nepochlubíme vlastní prací, ale přinášíme vám ochutnávku toho, co nás oslovilo a čemu my říkáme dobrá (spolu)práce. Inspirujte se i vy.
The Massacre of Black Wall Street (HBO & Atlantic Re:think)
How Strategic Tech Advice Can Power Your Business Journey (Dell & T Brand Studio)
Téma technologií, které mohou podpořit podnikání, doprovází hravý storytelling i animace, které podporují doscroll uživatele. V obsahu se začínající podnikatelka Carolina pomocí konzultanta ze společnosti Dell dozví o technologiích, které jejímu podniku mohou pomoci. Tématem je start podnikání, založení obchodu, ale i kybernetická bezpečnost.
Oslovila vás nějaká obsahová spolupráce? Zatoužili jste po vlastním zajímavém projektu? Naše Seznam Brand Studio je připravené vytvořit pro vás cokoliv na míru. Stačí nám napsat na seznamnative@firma.seznam.cz. A kdo ví, třeba příští vydání Zajímavých obsahových spoluprací bude právě o vás.
Kriminální případy jsou oblíbeným žánrem mezi českými diváky. Tím spíš, když se kriminální seriál zabývá jedním z nejhrozivějších sériových vrahů naší historie. K minisérie Případ Roubal, která vloni přibyla na streamovací platformě Voyo, jsme vytvořili obsahovou kampaň. Jejím cílem bylo motivovat uživatele k registraci na Voyo, aby mohli příběh zhlédnout. Silný příběh si žádá Seznam Native Seriál …
V Seznam Native spojujeme klienty s propracovaným obsahem ve formě článku, působivého vizuálu a interaktivních prvků. Během loňského roku se nám podařilo propojit více než 90 klientů se zajímavými tématy. Jaké projekty patřily k těm nejúspěšnějším? Jak jsou na tom Češi s uklízením? (Bosch) Úspěch „přízemního“ tématu, úklidu domácnosti, nás vloni překvapil. V Nativu, který vznikl …
Ačkoliv se mnoho inzerentů stále soustředí primárně na výkon, dnešní doba už není jen o performance strategiích. Trh napříč obory stagnuje a jít čistě cestou výkonu nezajistí dlouhodobý růst ani náskok před konkurencí. Zvlášť pokud váš brand zatím nemá stabilní pozici na trhu. A Sportovna patří mezi značky, které rozhodně mají kam růst. Proto se pro ni podpora brandu stala nezbytnou součástí marketingové strategie s jasným cílem – zvýšit prodeje a budovat silnou klientskou základnu.
Zpracování osobních údajů
Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.
Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:
za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.
Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.
Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.
Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.