Zajímavé obsahové spolupráce: HBO, Forbes a další

Veronika Geltner 20. října 2021

Tři projekty ukazují tři odlišné přístupy značek, jak se zviditelnit a jak se spojit se smysluplným obsahem. Tentokrát se nepochlubíme vlastní prací, ale přinášíme vám ochutnávku toho, co nás oslovilo a čemu my říkáme dobrá (spolu)práce. Inspirujte se i vy.

The Massacre of Black Wall Street (HBO & Atlantic Re:think)

Příběh z roku 1921 vypráví o lynčování černochů bělochy žijícími v Tulse. Jedná se o jeden z nejhorších příběhů rasového násilí v americké historii. Paradoxně začal pouhým šlápnutím na nohu ve výtahu.

Jak vybudovat a řídit firmu, která vydrží 100 let (Česká spořitelna & Forbes)

Série článků, rozhovorů, příběhů, rad a kvízů je určená všem, kteří chtějí přijít na kloub tomu, jak obstát v řízení rodinné firmy. Kromě příběhů firem se čtenáři mohou inspirovat v rozhovoru s poradcem pro úspěšné předání firmy z generace na generaci nebo si vyslechnout rady psycholožky v podcastu, jak na spory v rodině.

How Strategic Tech Advice Can Power Your Business Journey (Dell & T Brand Studio)

Téma technologií, které mohou podpořit podnikání, doprovází hravý storytelling i animace, které podporují doscroll uživatele. V obsahu se začínající podnikatelka Carolina pomocí konzultanta ze společnosti Dell dozví o technologiích, které jejímu podniku mohou pomoci. Tématem je start podnikání, založení obchodu, ale i kybernetická bezpečnost.

Oslovila vás nějaká obsahová spolupráce? Zatoužili jste po vlastním zajímavém projektu? Naše Seznam Brand Studio je připravené vytvořit pro vás cokoliv na míru. Stačí nám napsat na seznamnative@firma.seznam.cz. A kdo ví, třeba příští vydání Zajímavých obsahových spoluprací bude právě o vás.

Veronika Geltner

Junior brand manager

Sdílet na sítích