Nový web, řazení inzerátů a další. Jaké novinky letos přineslo Sauto.cz?

16. prosince 2021

Během letošního roku jsme představili spoustu novinek, které mají za úkol lidem ještě více zpříjemnit jejich uživatelský zážitek. Pojďme si níže připomenout alespoň některé z nich.

Bezesporu největší a dlouho očekávanou novinkou, bylo spuštění zcela nového Sauta, které nyní odpovídá nejmodernějším technologiím a trendům. O spuštění nového Sauta jsme psali na blogu.

Spolu se spuštěním nové podoby webu jsme přešli na nové řazení inzerátů. Inzeráty se nyní standardně řadí podle stáří  – od nejnovějších po nejstarší. K této změně jsme přistoupili na základě zpětné vazby, jak ze strany uživatelů, tak prodejců, kteří na Sauto inzerují. Lidé tak mají při vyhledávání vozů nové inzeráty na očích a nemusí opakovaně procházet ty, které už viděli. Prodejci tuto změnu také uvítali. Oceňují například, že na pořadí inzerátů už nemá vliv cena a nemusí tak docházet k neustálému zlevňování jen proto, aby byl inzerát výše. Řazení inzerce je možné změnit, například na řazení podle ceny od nejlevnějších.

Změnu řazení využívá jen 17 % reálných uživatelů.

Inzerce se také dá velmi kvalitně podpořit „topováním“, které inzerát dostane na první místa výpisu. Topování mohou využívat všichni prodejci inzerující své vozy pomocí firemní inzerce, a to bez rozdílu. Nezáleží tedy na počtu inzerátů nebo lokalitě. O funkci a přínosu topování jsme napsali případovou studii. Bližší informace o topování naleznete ve speciálním článku.

Další změna se týká umístění Přednostního výpisu inzerátů. Ten se nově zobrazuje na sedmé a osmé pozici ve výpisu inzerátů. K tomuto kroku jsme přistoupili na základě A/B testů, ve kterých jsme testovali staré a nové umístění. Z testu vyplynulo, že níže umístěné přednostní výpisy mají vyšší úspěšnost.

Při zachování stejné cenové hladiny tak prodejci získali vyšší výkon.

V roce 2021 jsme pro klienty uspořádali dva online workshopy. Účastníci se na nich zdarma dozvěděli, jak vytěžit z Sauta maximum, včetně bannerových formátů a feedového řešení inzerce. Pokud jste se workshopu neúčastnili, můžete se podívat na videozáznam.

Jelikož si uvědomujeme, jak je důležité doměřování inzerce, zasíláme firemním inzerentům „pečující mailing“, který shrnuje úspěšnost jeho inzerce na Sauto za proběhlý měsíc. Na základě vyhodnocení výkonu inzerce jednotlivých klientům také cíleně posíláme doporučující mailing, jak ještě zvýšit výkonost inzerce.

Pěkné svátky přeje

tým Sauto

Sdílet na sítích