A co si studenti ze Seznam.cz studentské kampaně 2022 odnesou? Přece to nejcennější, a to dovednosti. Konkrétně se naučí spravovat reálné kampaně v žádaném reklamním systému Sklik a ti nejlepší vyhrají i stáž přímo u nás v Seznamu.
Unikátní příležitost nahlédnout pod pokličku online byznysu pořádá už 6. rokem společnost Seznam.cz pro studenty vybraných vysokých a vyšších odborných škol.
V letošním ročníku poměří své síly až 125 studentů rozdělených do 25 týmů z 5 vysokých škol napříč celou ČR.
Studenti absolvují celkem 8 workshopů vedených odborníky přímo ze Seznam.cz. Pod jejich mentoringem se postupně seznámí s tím, jak reklamní systém Sklik funguje, jak se kampaně zakládají, optimalizují a vyhodnocují. A protože mistry dělá praxe, studenti si zároveň vyberou klienta, kterému vytvoří reklamní strategii. Poté mu založí kampaně a ty průběžně spravují a své výsledky nakonec zhodnotí. Odborná porota pak vybere 3 týmy, které se utkají ve velkém finále. Vítězný tým získá stáž přímo u nás v Seznamu, nebo možnost konzultace pro svůj podnikatelský projekt.
Poslední dva ročníky se konaly online. Pro letošní ročník si ale držíme palce, ať se poznáme i ve starém dobrém offline světě. Více informací si můžete přečíst na webu soutěže.
Jsem moc rád, že se náš adrenalinově-vzdělávací projekt koná i letos, protože výsledkem je nejen seznámení s talentovanými studenty, ale i rozvoj jejich kariéry přímo u nás v Seznam.cz. Těší mě jejich nadšení a zvědavost, co všechno u nás v Seznam.cz děláme a jak posouváme možnosti Skliku dopředu.
Přeji všem studentům hodně štěstí a těším se na nové stážisty. A kdo ví, třeba i nové kolegy. 😊
Studenti vybraných vyšších odborných a vysokých škol napříč celým Českem mají už posedmé možnost zapojit se do Seznam.cz studentské kampaně. Díky ní si mohou v praxi vyzkoušet online marketing skrze reklamní systém Sklik. A vítězný tým čeká stáž v Seznamu.
V druhé polovině roku dojde k ukončení podpory cookies třetích stran v prohlížeči Chrome. E-shopy a další weby tak přijdou o uživatelská data, která jim pomáhají s cílením reklamy na základě chování uživatelů i jejím vyhodnocováním. Jakuba Novotného jsme se proto zeptali, jak se na změnu, která ovlivní podobu online inzerce, připravit.
Je to tady! Startuje už 8. ročník Seznam.cz studentské kampaně, soutěže pro studenty středních a vysokých škol napříč Českem. Jejím cílem je nabídnout studentům nejen teoretické, ale hlavně praktické zkušenosti s reklamním systémem Sklik od české internetové jedničky.
Zpracování osobních údajů
Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.
Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:
za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.
Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.
Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.
Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.