Opět vylepšujeme možnosti cílené reklamy. Tentokrát v Zájmech o koupi, kde jsme významně navýšili objemy cookies v jednotlivých segmentech a přidali novou kategorii cílení, která vám doručí nové klienty k oslovení.
Vyšší objemy dat v cílových skupinách
Pokud pracujete s cílením v našich reklamních systémech pravidelně, nemohlo vám uniknout, že v mnoha publicích došlo k nárůstu počtu uživatelů. To je důsledek revize algoritmů a podmínek, které identifikují právě vašeho cílového uživatele.
Na Seznam službách Zboží.cz, Vyhledávání a Mapy.cz nyní dokážeme přesněji vyhodnotit nákupní úmysly a zasáhnout tak širší publikum vaší reklamou.
Výsledek nás příjemně překvapil. Díky změnám došlo k navýšení objemů cookies v jednotlivých zájmech, což se pozitivně projevilo na potenciálním zásahu a navýšení doručovaných impresí, přičemž výsledky ve sledovaném období vykazují srovnatelné CTR. Věříme , že tyto změny budou mít pozitivní vliv na výsledky.
Nová kategorie a cílení
Do stromu Zájmů o koupi jsme jak ve Skliku, tak v DMP přidali novou kategorii Návštěvníci Firmy.cz, která obsahuje nejnavštěvovanější obory služby. Nově tak můžete oslovit uživatele ve 39 nových segmentech, které lidé v rámci Seznam cílené reklamy často požadují. Výčet všech publik naleznete v Skliku pod názvem dané kategorie. Protože díky Firmám máme velké množství dat, velice rádi přidáme nová publika na základě vaší poptávky. Neváhejte se proto obracet na své konzultanty Skliku nebo RTB.
Advokáti
Kominictví
Rybářství
Autobazary
Koupaliště
Řemesla a služby
Automyčky
Květinářství
Směnárny
Autoservisy
Lékárny
Stavební firmy
Autoškoly
Lékařské ordinace a pracoviště
Stěhování
Cukrárny
Masáže
Taxi služby
Čerpací stanice
Mateřské školy
Ubytovací služby
Domov pro seniory
Nemocnice
Veterinární ordinace
Ekologie
Pneuservisy
Zahradnictví
Fitness centra
Poskytovatelé internetu
Základní školy
Hodinový manžel
Realitní kanceláře
Zámečnictví
Kadeřnictví a kadeřnické salóny
Rehabilitace
Železářství
Kavárny
Rozvoz hotových jídel
Věříme, že zmíněné úpravy zlepší vaše výsledky na poli cílené reklamy a přivedou mnoho nových a relevantních uživatelů na vaše weby.
V předchozím článku jsme si v pěti bodech shrnuli, na co je potřeba pamatovat u brandbuildingových kampaní. A teď si pojďme říct, proč má smysl se jim věnovat v onlinu – konkrétně u nás, v Seznam RTB. Stále platí, že tradiční média, především lineární televize, mají v procesu budování značky stěžejní a do určité míry nezastupitelnou roli. Existuje ale …
I přesto, že termín konce cookies třetích stran se stále odkládá, je potřeba se na něj co nejdříve připravit. Nyní to vypadá, že den D nastane už koncem příštího roku. My proto neusínáme na vavřínech a připravujeme se na blížící se změny už teď. Vyvíjíme nové produkty, aby se hodily pro všechny typy inzerentů a …
Šušká se o tom už dlouho a ačkoliv přesné datum ještě nikdo neví, čas připravit se na změny je rozhodně už teď. Ano, jedná se o horké téma brzkého konce cookies třetích stran a hlavně otázky, co potom. Jedna z mnohých změn se dotkne i způsobů hodnocení kampaní, některé cesty dokonce zmizí úplně. Ale to bychom …
Zpracování osobních údajů
Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.
Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:
za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.
Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.
Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.
Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.