Ceny soutěže Agenturní spolupráce roku udělované českou internetovou jedničkou Seznam.cz mají své vítěze. V kategorii Cross-mediální spolupráce roku se cenou pyšní Performio. To si z klání odnáší hned dvě ocenění. Odborná porota ocenila jeho skvělou práci pro klienta ePojištění.cz ze skupiny Srovnejto.cz.
Vítězné Performio si z klání odnáší hned dvě ceny. Zástupce obchodního ředitele Seznamu Vít Fiala totiž udělil cenu agenturám s nejvyšším meziročním procentuálním nárůstem spendu u české internetové jedničky. A právě Performio se tak stalo i Absolutním skokanem roku. Titul Skokan roku pak získala agentura Knowlimits Group.
Více o kategoriích Absolutní skokan roku, Skokan roku a Cross-mediální spolupráce se dočtete zde
Inspirativní kategorií je „Inovátor roku”, tu letos vyhlásil David Velechovský, manažer konzultací největšího českého reklamního systému Sklik. Cenu od něj získává Publicis Groupe. „Publicis Groupe má můj obdiv za pečlivé testování novinek v obsahové síti Skliku týkajících se dynamického retargetingu napříč portfoliem spravovaných účtů a za testování publik s 1st party daty v RTB pro klienta Samsung,” uvedl Velechovský.
Hornbach má letos nejlepší videokampaň
Cenu v kategorii Videokampaň roku získává agentura PHD za práci pro klienta Hornbach. Na kampani se podílela i agentura Mediaplus Prague. Ocenění udělil Petr Daneš, manažer videoreklamy v Seznam.cz. „Kampaň mě okouzlila kvalitní kreativou, moc se mi líbil vtipný spot na téma domácí kutilství. Zadavatel skvěle upravil standardní horizontální kreativu do formátu 9:16. Mohl tak použít v kampani nejvhodnější formát do mobilu – vertikální video, které zabírá celý display telefonu. Super je, že kreativa funguje dobře i bez zvuku. Součástí kampaně byl kromě standardní instream reklamy i produkt Seznam Reach Video pro rozšíření zásahu,” říká Daneš.
Daneš ocenil i agenturu, která kontinuálně úspěšně využívá videoreklamu v kategorii Videospolupráce roku. Cenu získala agentura Marketup. „Hlavním kritériem byl odvážný poměr investic do videa k celkovým investovaným prostředkům. Oceňuji, že zadavatelé stále více vnímají videoreklamu na kvalitním inventory, jako vhodný formát pro budování svých značek” vysvětluje Daneš.
Práce s obsahem se v rámci kampaně Děti a peníze vyplatila
Jednou ze soutěžních kategorií je i „Obsahová spolupráce roku”, kterou letos vyhlásila významná osobnost nativní reklamy, Ondřej Sitta, vedoucí Seznam Brand Studia, ve kterém vznikají jedny z nejlepších reklamních projektů. Alespoň podle mínění poroty mezinárodní soutěže Native Advertising Awards. Cenu udělil agentuře Symbio Digital za projekt Děti a peníze. „Tato kampaň dokázala přinést skutečnou přidanou hodnotu zvolené cílovce, což je základ dobré nativní reklamy. To vše velmi efektivně a s nevelkým rozpočtem. Rodiče a učitelé tak dostali interaktivní formou do rukou výukové materiály, díky kterým mohli zvýšit finanční gramotnost svých dětí nebo žáků,“ komentuje Sitta.
Jednotlivé kategorie a kampaně nominovaných agentur představují jejich garanti v publikovaných článcích na blogu
Kromě hlavních soutěžních kategorií udělil Seznam.cz i speciální cenu agentuře, která nejlépe využila ve svých kampaní audioformáty. Tu získala agentura Dentsu. Za kultivaci českého reklamního trhu pak byli oceněni Petr Vančura a Marek Bačo, cenu mají za projekt Svět influencerů, instagramový profil, který edukuje nejen širokou veřejnost jak má vypadat influencer marketing.
Děkujeme všem agenturám, se kterými spolupracuje za projevenou důvěru a těšíme se na příští ročník soutěže.
Ceny soutěže Agenturní spolupráce roku udělované českou internetovou jedničkou Seznam.cz znají své vítěze. V kategorii Cross-mediální spolupráce roku se cenou pyšní agentura Mindsquared. Odborná porota ocenila její skvělou práci pro klienta Sazka. Nejvíce cen pak patří agenturní skupině Omnicom Media Group (OMG). Cena za cross-mediální spolupráci roku patří agentuře Mindsquared. Ta do komunikace zahrnula široké …
Společnost Seznam.cz vyhlásila finalisty ocenění Agenturní spolupráce roku. Tuzemská internetová jednička se chystá ocenit výkony digitálních agentur, které s ní spolupracují, a zvolí vítěze v sedmi různých kategoriích. Agentury na ocenění nominuje odborná porota. V nejostřeji sledované kategorii Cross-mediální kampaň roku působí jako garant Tomáš Búřil, obchodní ředitel Seznam.cz. Jeho zástupce Vít Fiala pak zastřešuje …
Tuzemská internetová jednička Seznam.cz letos ocení výkony digitálních agentur v soutěži Agenturní spolupráce roku. Ceny získají agentury, které s ní spolupracují, v sedmi různých kategoriích. Garantem hned dvou z nich je Petr Daneš, manažer videoreklamy. Jeho úkolem je v pozici odborného poradce ocenit nejlepší videokampaň a videospolupráci roku. Proč jste se v Seznamu rozhodli udílet tyto …
Zpracování osobních údajů
Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.
Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:
za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.
Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.
Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.
Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.