Představujeme nový graf, pomocí kterého si snadno porovnáte vývoj kampaní s předcházejícím obdobím. Díky tomu bude vyhodnocení kampaní v Skliku výrazně snažší. Co nový graf umí a na čem v něm budeme pracovat dál?
V rámci nového grafu nyní umíme porovnávat dvě období mezi sebou. Porovnávat můžeme až čtyři metriky a současně vidíte jejich trend v grafu. Zapnout či vypnout křivku pro danou metriku v grafu lze klikem na příslušnou dlaždici nad grafem.
V kalendáři při výběru dat si samozřejmě můžete vybrat i z tradičních předdefinovaných možností pomocí rychlé volby – například minulý den/měsíc/rok a podobně.
Nastavit si ale můžete i svůj vlastní rozsah – pomocí kalendáře a označení dnů v měsíci. Výběr delšího období si urychlíte přepnutím zobrazení v kalendáři na dny, měsíce či roky.
Přehledné dlaždice ukazují i procentuální rozdíl v porovnávaném období.
V rámci dlaždic můžete také přepínat metriky. Systém si nastavení pamatuje, takže naposledy prohlížené metriky uvidíte vždy po přihlášení do účtu nebo při procházení dalších účtů, které spravujete.
Nápověda v grafu vám umožní porovnání jednotlivých dnů ve zvoleném období.
Tohle je teprve první krůček a další rozvoj grafu plánujeme. Co nový graf tedy zatím neumí?
Nereflektuje nastavené filtry ve statistikách pod grafem. Nový graf je prvním krokem a další rozvoj plánujeme. Nejvíce změn proběhlo na pozadí a jednalo se zejména o technologické upgrady.
K dispozici jsou zatím stejné statistiky jako u původního grafu.
Není k dispozici v záložce Věk.
Ostatní pokročilé funkce, které neuměl ani původní graf.
Věříme, že upravený graf zrychlí vaši práci při vyhodnocování výkonu kampaní.
Jak se vám s novým grafem pracuje? Dejte nám vědět pomocí formuláře, který bude zanedlouho k dispozici přímo v rozhraní Skliku.
Přinášíme vám novou možnost, jak přenášet kampaně z Google Ads do Skliku napřímo, aniž byste museli kampaně v Editoru exportovat a do Skliku následně importovat CSV soubor. Díky propojení účtů a automatickému importu je to nyní ještě jednodušší. Co import z Google Ads v beta verzi umí a jak jej nastavit? Celé nastavení je snadné …
Díky podpoře hvězdičkové konvence v produktových skupinách může být jejich nastavení rychlejší, a navíc ještě “zabezpečené” před změnami ve struktuře XML feedu. Jak to funguje? Pokud chcete obsáhnout všechny kategorie, nastavení skupiny pro produktovou inzerci může být zdlouhavější. Hvězdičková konvence neboli wildcard, kterou jsme nedávno nasadili v uživatelském rozhraní, pomáhá při strukturování skupin produktové inzerce …
Pokračujeme ve sjednocování produktové inzerce na Seznamu. Nově můžete na Zboží.cz a nabídkách Zboží.cz zobrazovaných ve vyhledávání na Seznamu nastavovat ceny za proklik prostřednictvím rozhraní Skliku. Jaké výhody přináší a jak ji nastavit? Standardně si můžete nastavovat ceny za proklik u inzerce Zboží.cz pomocí vložení max. CPC přímo do feedu k jednotlivým nabídkám nebo pomocí …
Zpracování osobních údajů
Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.
Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:
za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.
Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.
Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.
Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.