Slevomat potvrzuje: Přihlášení přes Seznam dělá z lidí loajální zákazníky

Veronika Geltner 8. června 2022 Ve spolupráci s:  

Znát své zákazníky je klíčem k úspěchu. Platí to pro vaše čtenáře, uživatele vašeho obsahu i zákazníky e-shopu. Pokud jim chcete nabízet relevantní obsah a produkty, musíte vědět, co dělají a co chtějí. V budoucnosti však bude stále obtížnější takové informace získat a je třeba se na to připravit už dnes. Seznam.cz proto připravil pro své partnery řešení, které jim umožní znát své uživatelé a přizpůsobit jim svoji nabídku. Slevomat, který si přihlášení přes Seznam nedávno implementoval se s námi podělil o první zkušenosti.

Počet přihlášených uživatelů se neustále zvyšuje

Zážitkový portál Slevomat přidal přihlašovací tlačítko české internetové jedničky teprve nedávno, ale už se ukazují první výsledky. Jejich cílem bylo nabídnout svým zákazníkům alternativní způsob přihlášení přes známou a důvěryhodnou českou značku. A vypadá to, že se jim to vyplatilo. 

Implementace Přihlášení od Seznamu byla snadná a hotová byla víceméně do dvou hodin. Navíc jsme nadšeni především z toho, že lidé přihlášení přes tlačítko od Seznamu utrácejí v průměru o 20 % více než uživatelé Facebooku.”

Cílem našich partnerů je vytvářet zisk a proto je důležité, že se přihlášení přes Seznam projevuje pozitivně také v obchodních výsledcích. Naše řešení zvyšuje ochotu zákazníků dokončit nákup, protože je zbavuje složitých formulářů, buduje důvěru a blízký vztah díky dobrému jménu Seznamu, je velmi snadné ho implementovat a přináší našim partnerům zisk.

Počet zákazníků přihlášených přes Seznam se neustále zvyšuje. Nově přihlášených přes Seznam je každý měsíc až o stovky více než například nově přihlášených uživatelů přes Facebook,” chválí si červené přihlašovací tlačítko Jiří Brych, který řídí vývoj produktů ve Slevomatu.

Uživatelé vítají zjednodušení

Kdo by měl rád otravné vyplňování registračních formulářů a generování nových a nových hesel. Přihlášeným uživatelům tohle odpadá a je jasné, že každý web, eshop nebo obsahová platforma, která svým zákazníkům nebo čtenářům zjednoduší život si také získá jejich přízeň. Výhodou přihlášení přes Seznam je také to, že je to známá značka, kterou denně vyhledává několik milionů uživatelů. “Přihlášení našim zákazníkům nabízíme z jednoho prostého důvodu. Uvědomujeme si, že je pro uživatele komplikované si pamatovat další uživatelské jméno a heslo. Používají stejnou identitu na více webových stránkách a nám přišlo logické nabídnout zákazníkům také řešení od Seznamu. Účet na Seznamu má mnoho lidí a jsem si jistý, že uvítají možnost se jím přihlásit,” vysvětluje Jiří Brych.

Co přináší Přihlášení přes Seznam? Umožňuje lidem přihlásit se na webu nebo službě partnera pomocí již existujícího uživatelského účtu u společnosti Seznam.cz. Jde o čím dál oblíbenější službu, která zlepšuje zážitek z návštěvy a pomáhá budovat užší vztah s navštíveným webem.

Výhody přihlášení přes Seznam pro partnery a inzerenty

  • Standardní OAuth řešení. Přihlášení přes Seznam je snadné na implementaci, funguje stejně jako obdobné služby na standardu OAuth.
  • Přizpůsobení tlačítka pro design služby. Lze využít doporučené nebo vlastní styly.
  • Více přihlášených uživatelů. Přihlášení přes Seznam je rychlé a jednoduché, takže je pravděpodobnost více přihlášených uživatelů.

Výhody přihlášení přes Seznam pro uživatele

  • Rychlé přihlášení. Přihlášení trvá jen chvilku a stačí k tomu pár kliků.
  • Jedno jméno a heslo. Není nutné si pamatovat různé přihlašovací údaje pro každý web nebo službu.
  • Bezpečné přihlášení. Veškerá komunikace se službou je šifrovaná.
Veronika Geltner

PR specialistka

Sdílet na sítích