Díky podpoře hvězdičkové konvence v produktových skupinách může být jejich nastavení rychlejší, a navíc ještě “zabezpečené” před změnami ve struktuře XML feedu. Jak to funguje?
Pokud chcete obsáhnout všechny kategorie, nastavení skupiny pro produktovou inzerci může být zdlouhavější. Hvězdičková konvence neboli wildcard, kterou jsme nedávno nasadili v uživatelském rozhraní, pomáhá při strukturování skupin produktové inzerce podle kategorií (značka categorytext).
Nemusíte už označovat množství podkategorií, teď už stačí zadat jen hlavní kategorii, nebo vybranou podkategorii. Ty, které jsou s hvězdičkou, automaticky zahrnují všechny její podřízené, a to včetně těch budoucích. Není tedy potřeba, abyste ručně upravovali produktové skupiny v Skliku, pokud správce feedu zařadil nové kategorie. Ani specialistovi, který používá hvězdičky v produktových skupinách se nestane, že by mu správce feedu deaktivoval nastavené produktové skupiny změnou struktury kategorií ve feedu.
Kde hvězdičky prakticky využijete?
Dynamický banner v Skliku: Akviziční inzerci rozdělte do potřebného množství skupin bez obav, že by neobsahovaly nově přidané podkategorie.
Kampaně typu Zboží.cz: Sortiment rozčleňte podle hlavních kategorií. Budete tak mít přehled nad výkonem souvisejícím se sortimentem bez obav, že by ve skupinách nebyly zahrnuté nově přidávané podkategorie.
Kde je naopak nedoporučujeme?
Produktové inzeráty: S ohledem na postupné ukončení výdeje produktových inzerátů v příštích týdnech a jejich nahrazení reklamními nabídkami na Zboží.cz, není třeba investovat čas na předělávání do produktových skupin.
Dynamický retargeting v Skliku: S filtrací v dynamickém retargetingu obecně doporučujeme pracovat velmi obezřetně. Není třeba cílit na skupiny s jednotkami, nebo nízkými desítkami nabídek, protože tak výrazně klesne zásah celkového dynamického retargetingu. V aukci musí být splněno více podmínek.
Sklik zatím neumí zobrazit počet nabídek s vyhovujícím filtrem u skupin, které využívají hvězdičkovou konvenci.
Za celý tým Skliku Zdeněk Líbal a David Velechovský
Přinášíme vám novou možnost, jak přenášet kampaně z Google Ads do Skliku napřímo, aniž byste museli kampaně v Editoru exportovat a do Skliku následně importovat CSV soubor. Díky propojení účtů a automatickému importu je to nyní ještě jednodušší. Co import z Google Ads v beta verzi umí a jak jej nastavit? Celé nastavení je snadné …
Pokračujeme ve sjednocování produktové inzerce na Seznamu. Nově můžete na Zboží.cz a nabídkách Zboží.cz zobrazovaných ve vyhledávání na Seznamu nastavovat ceny za proklik prostřednictvím rozhraní Skliku. Jaké výhody přináší a jak ji nastavit? Standardně si můžete nastavovat ceny za proklik u inzerce Zboží.cz pomocí vložení max. CPC přímo do feedu k jednotlivým nabídkám nebo pomocí …
Představujeme nový graf, pomocí kterého si snadno porovnáte vývoj kampaní s předcházejícím obdobím. Díky tomu bude vyhodnocení kampaní v Skliku výrazně snažší. Co nový graf umí a na čem v něm budeme pracovat dál? V rámci nového grafu nyní umíme porovnávat dvě období mezi sebou.Porovnávat můžeme až čtyři metriky a současně vidíte jejich trend v …
Zpracování osobních údajů
Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.
Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:
za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.
Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.
Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.
Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.