Sklik a RTB výzva: „Ukažte, co umíte bez cookies“ zná své vítěze!

Letos v srpnu jsme vyhlásili naši první historickou Sklik a RTB výzvu. Chtěli jsme vám v ní představit možnosti cílení, se kterými se v Seznamu intenzivně připravujeme na budoucnost bez cookies třetích stran. Zároveň jsme vám chtěli přiblížit i současná cílení, která pro vás máme jak v Skliku, tak v RTB.

Jsme potěšení, že se vás do výzvy zapojilo opravdu hodně a děkujeme vám za to. O to těžší ale bylo vybrat mezi vámi vítěze.

O vítězích jak za Sklik, tak za RTB rozhodovala odborná porota, která hodnotila následující:

Za Sklik:

  • jak pracujete se strukturou a nastavením cílení;
  • jak pracujete s denním limitem kampaně a maxCPC;
  • kreativní práci s cílením;
  • celkovou optimalizaci a efektivitu;
  • podíl využití výše zmíněných cílení.

Mezi výherce v této kategorii, kteří se bravurně zhostili výzvy, patří: Jan Musil za klientem OKAY s.r.o. a Tomáš Míka s klientem Ořechy a sušené plody s.r.o., známějším spíše pod názvem „Ochutnej ořech“.

Za RTB:

  • jak pracujete s nastavením cílení;
  • celkovou optimalizaci a efektivitu;
  • kreativitu zpracování case study.

Mezi vítězi RTB výzvy se blýskli:

Na prvním místě Tereza Cepníková a Klára Procházková z agentury GroupM s kampaní pro klienta Volvo.

Druhou příčku obsadili Jiří Typlt a Lucie Stibůrková z agentury Pickerly s kampaní pro klienta Billa.

A třetí místo získal David Kotrč z agentury Visibility Digital s kampaní pro klienta Portu.

Všem výhercům gratulujeme a vám ostatním držíme palce při další Sklik a RTB výzvě, která bude tentokrát na téma Black Friday. Aby vám nic nového neuniklo, sledujte náš blog pro více informací.

Sdílet na sítích