Letos v srpnu jsme vyhlásili naši první historickou Sklik a RTB výzvu. Chtěli jsme vám v ní představit možnosti cílení, se kterými se v Seznamu intenzivně připravujeme na budoucnost bez cookies třetích stran. Zároveň jsme vám chtěli přiblížit i současná cílení, která pro vás máme jak v Skliku, tak v RTB.
Jsme potěšení, že se vás do výzvy zapojilo opravdu hodně a děkujeme vám za to. O to těžší ale bylo vybrat mezi vámi vítěze.
O vítězích jak za Sklik, tak za RTB rozhodovala odborná porota, která hodnotila následující:
Za Sklik:
jak pracujete se strukturou a nastavením cílení;
jak pracujete s denním limitem kampaně a maxCPC;
kreativní práci s cílením;
celkovou optimalizaci a efektivitu;
podíl využití výše zmíněných cílení.
Mezi výherce v této kategorii, kteří se bravurně zhostili výzvy, patří: Jan Musil za klientem OKAY s.r.o. a Tomáš Míka s klientem Ořechy a sušené plody s.r.o., známějším spíše pod názvem „Ochutnej ořech“.
Za RTB:
jak pracujete s nastavením cílení;
celkovou optimalizaci a efektivitu;
kreativitu zpracování case study.
Mezi vítězi RTB výzvy se blýskli:
Na prvním místě Tereza Cepníková a Klára Procházková z agentury GroupM s kampaní pro klienta Volvo.
Druhou příčku obsadili Jiří Typlt a Lucie Stibůrková z agentury Pickerly s kampaní pro klienta Billa.
A třetí místo získal David Kotrč z agentury Visibility Digital s kampaní pro klienta Portu.
Všem výhercům gratulujeme a vám ostatním držíme palce při další Sklik a RTB výzvě, která bude tentokrát na téma Black Friday. Aby vám nic nového neuniklo, sledujte náš blog pro více informací.
Black Friday je skvělá příležitost pro všechny specialisty, jak na sebe upoutat pozornost. V další Sklik výzvě jsme se proto zaměřili na více odvětví, které podpoří klientovu značku. Tentokrát jsme v ní hodnotili nejen efektivitu, ale i kreativu a kombinaci různých typů cílení. Digitální agentura bV24 se výzvy skvěle chopila, a tak není divu, že se také stala jejím vítězem.
V listopadu jsme vyhlásili další Sklik a RTB výzvu, tentokrát na téma „Nejlepší Black Friday strategie“. A máme radost, že se tahle soutěž stává čím dál oblíbenější a příhlásilo se vás tolik!
Jedním z vítězů Sklik výzvy se tentokrát stal Tomáš Míka s e-shopem ochutnejorech.cz. A nás zajímalo, jak se výzvy chopil, zda má s cílením na vlastní seznamy zákazníků už nějakou zkušenost a jaký měla výzva efekt na výkon jednotlivých kampaní. Veškerý postup a jeho poznámky k výkonu kampaní nám Tomáš popsal detailně, tak se můžete nechat třeba inspirovat.
Zpracování osobních údajů
Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.
Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:
za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.
Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.
Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.
Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.