Letos v srpnu jsme vyhlásili naši první historickou Sklik a RTB výzvu. Chtěli jsme vám v ní představit možnosti cílení, se kterými se v Seznamu intenzivně připravujeme na budoucnost bez cookies třetích stran. Zároveň jsme vám chtěli přiblížit i současná cílení, která pro vás máme jak v Skliku, tak v RTB.
Jsme potěšení, že se vás do výzvy zapojilo opravdu hodně a děkujeme vám za to. O to těžší ale bylo vybrat mezi vámi vítěze.
O vítězích jak za Sklik, tak za RTB rozhodovala odborná porota, která hodnotila následující:
Za Sklik:
jak pracujete se strukturou a nastavením cílení;
jak pracujete s denním limitem kampaně a maxCPC;
kreativní práci s cílením;
celkovou optimalizaci a efektivitu;
podíl využití výše zmíněných cílení.
Mezi výherce v této kategorii, kteří se bravurně zhostili výzvy, patří: Jan Musil za klientem OKAY s.r.o. a Tomáš Míka s klientem Ořechy a sušené plody s.r.o., známějším spíše pod názvem „Ochutnej ořech“.
Za RTB:
jak pracujete s nastavením cílení;
celkovou optimalizaci a efektivitu;
kreativitu zpracování case study.
Mezi vítězi RTB výzvy se blýskli:
Na prvním místě Tereza Cepníková a Klára Procházková z agentury GroupM s kampaní pro klienta Volvo.
Druhou příčku obsadili Jiří Typlt a Lucie Stibůrková z agentury Pickerly s kampaní pro klienta Billa.
A třetí místo získal David Kotrč z agentury Visibility Digital s kampaní pro klienta Portu.
Agentura Visibility Digital s klientem PortuAgentura Pickerly s kampaní Billa
Všem výhercům gratulujeme a vám ostatním držíme palce při další Sklik a RTB výzvě, která bude tentokrát na téma Black Friday. Aby vám nic nového neuniklo, sledujte náš blog pro více informací.
V listopadu jsme vyhlásili další Sklik a RTB výzvu, tentokrát na téma „Nejlepší Black Friday strategie“. A máme radost, že se tahle soutěž stává čím dál oblíbenější a příhlásilo se vás tolik!
Ano, už je to tady, pro velký úspěch vyhlašujeme další Sklik a RTB výzvu. Tentokrát poměříte síly v marketingové akci Black Friday, která se z původního amerického svátku přelila v celosvětový fenomén. Zapojit se můžete do Sklik výzvy, RTB Výzvy a pokud si troufáte, klidně do obou! Jak se přihlásit do Sklik výzvy: Přihlášení je …
Vyhlašujeme první historickou Sklik a RTB výzvu. Pro vás to znamená možnost přihlásit se jak se svým Sklikovým účtem, tak i s RTB kampaní. Šance vyhrát se vám tak hned zdvojnásobí. Není však nutností využívat jak Sklik tak RTB. Je jen na vás, do které výzvy (nebo klidně obou) se přihlásíte. A proč jsme se …
Zpracování osobních údajů
Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.
Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:
za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.
Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.
Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.
Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.