Druhé Brandoviny přináší tři novinky ze světa obsahových spoluprací

2. listopadu 2022

Každý měsíc v rubrice Brandoviny naleznete mix inspirací a nezajímavějších obsahových spoluprací z naší dílny. I tentokrát jsme pro vás vybrali několik novinek, o které bychom se s vámi rádi podělili.

S automobilkou Hyundai jsme vyslali Jindřicha Šídla a Zuzanu Hodkovou na fotbal do Švýcarska

V minisérii Nahrávky & Nabíječky jsme navázali na úspěšnou kampaň z loňského EURA, kterou jsme propojili se zajímavým redakčním obsahem Seznam Zpráv. Opět jsme představili značku Hyundai jako partnera české fotbalové reprezentace. V hlavní roli minisérie opět nechybí Jindřich Šídlo, autor satirického pořadu Šťastné pondělí. Letos vyrazil do Švýcarska na zápas české fotbalové reprezentace proti Portugalsku a Švýcarsku v rámci Ligy národů UEFA. Jeho parťačkou se stala Zuzana Hodková, ekonomická redaktorka Seznam Zpráv.

Dvojice moderátorů je v patách známým fotbalistům a vyráží na místa, kde se psaly dějiny tohoto sportu. Zavítají i na dva zápasy českého nároďáku, navštíví stadion Bayernu Mnichov nebo vyzpovídají byznysmena a bývalého reprezentanta Ivo Ulicha. Na cestách po Česku, Německu a Švýcarsku je jim parťákem Hyundai Ioniq 5, světové elektroauto roku 2022.

Sérii Nahrávky & Nabíječky si lidé přehráli více než 350 000krát

Pro seriál jsme natočili videospot, který zesiluje hlavní komunikovaná témata – tedy partnerství značky Hyundai s fotbalovým týmem a elektromobilitu. Minisérii jsme publikovali v článcích na Seznam Zprávách, viditelnost brandu jsme podpořili i bannery. Videa jsme umístili také na Stream.cz a sledovanost jsme zvýšili i Seznam Advertorialem publikovaným na webu Sport.cz. Články nasbíraly přes milion zobrazení a videa v nich byla přehrána více než 350 000krát.

Většinou s agenturami jen pečeme. Tentokrát jsme i vařili

Jen málo věcí spojuje lidi tak, jako dobré jídlo. Pro klienty a kolegy z agentur jsme připravili setkání v kuchyni Chefparade. Společně se seznamáckými obchodníky, optimalizátory a RTB specialisty tak připravovali svíčkovou, paellu nebo vietnamský pokrm bun cha. Dobrou chuť, buen provecho a chúc ngon miệng!

V kuchyni nechyběli ani lidi ze Seznam Brand Studia. Jak akci hodnotí naše projekťačka Jíťa?

„Mít možnost se potkat s lidmi, se kterými běžně řešíte jen projekty, budgety a deadliny, i takto neformálně, bylo skvělou příležitostí, jak se zase o něco lépe poznat. Nevýhodou večera se stal fakt, že jsem od té doby už nenarazila na tak dobré bun cha.“

Sdílet na sítích