Spravujete Sklik kampaně pro e-shop? Pak jistě využíváte dynamický retargeting a dynamický banner. Jejich efektivitu skvěle podporují šablony. Mrkněte proto na video, jak s nimi pracovat.
Jak ukazují data, čas a péče na přizpůsobení šablon se vám rozhodně vyplatí. Inzerenti díky šablonám zaznamenávají v daných kampaních nárůst CTR, mnohdy i vyšší konverzní poměr a pokles PNO. Zde se v případové studii můžete podívat na úspěšné využití DRTG/DB šablon.
V rozhraní Skliku najdete šablony pod záložkou Nástroje. Ke konkrétní sestavě je přiřadíte na úrovni sestavy v záložce Šablony. (Po kliknutí na ikonku oka je vidět vždy pouze náhled loga a produktů, nikoliv ukázka nabídek pro reálný výdej.)
Doporučené úpravy šablony:
Popis: Může obsahovat až 40 znaků včetně vykřičníku. Máte tedy ideální prostor pro prezentaci vaší konkurenční výhody, pro výzvu k akci, aktuální slevy, mimořádné vánoční nabídky, Black Friday a podobně.
Zajímavé výsledky vám může přinést speciální šablona pro opuštěný košík, kterou zákazníky přesvědčujete k dokončení nákupu.
Pokud máte v sestavě s dynamickým bannerem přiřazenou produktovou skupinu s určitým sortimentem, doporučujeme ji v popisu zdůraznit a nevyužívat stejný popis pro celý sortiment. Např.: “Vyberte si krásný lustr za akční cenu!”
Barvy: K dispozici jsou dvě barvy pozadí, dvě barvy písma a jedna pro tlačítka a slevu. Vyberte barvy, které ladí s firemním logem, případně také s cílovým webem inzerenta.
Doporučujeme, aby barva hlavního pozadí šablony nechala vyniknout logo a aby písmo popisu bylo dobře čitelné. Barvu názvu a ceny zvolte vždy kontrastní k bílé barvě, protože karty produktů mají vždy bílé pozadí. Karty produktů po najetí myší vrhají stín. Ten bude vidět, pokud pro pozadí pod produkty zvolíte barvu s vysokou světlostí.
Tlačítko “Ukázat” je velmi důležité, proto ho udělejte barevně výrazné.
Font písma: Zvolte ten, který nejvíce ladí s písmem na vašem webu.
Otestujte třeba jednu výraznější a jednu decentnější barevnou variantu šablony. Je to podobný příklad, jako běžně testujete více variant reklam ve vyhledávání. A určitě nezapomeňte přiřadit k sestavě dvě různé šablony, testovat jejich výkon a méně výkonnou variantu upravovat.
Jak tedy shrnout práci s šablonami? Nabízí vám další zajímavé možnosti, jak v džungli online reklamy zaujmout uživatele a vyniknout nad konkurencí. A o to jde především.
Zajímá vás, jak jsme společně s klientem T.S. Bohemia díky optimalizaci biddingu a klíčových elementů feedu na Zboží.cz dosáhli výrazného zlepšení konverzních výsledků při nízkém PNO? V případové studii se s vámi podělíme o jednotlivé kroky, které jsme v průběhu spolupráce podnikli, i výsledky, kterých jsme dosáhli díky pravidelným úpravám kampaní. Inspirujte se, abyste na Zboží.cz uspěli i vy.
Aby správa vašich kampaní byla co nejjednodušší, snažíme se rozhraní Skliku neustále vylepšovat. Ode dneška najdete v Skliku několik vylepšení, která vám pomohou při vyhodnocování kampaní a zjednodušeném hledání trendů u reklam. Co všechno s sebou inovace přináší a na jaká další vylepšení se můžete v budoucnu těšit? Pojďme se na to podívat.
Zpracování osobních údajů
Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.
Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:
za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.
Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.
Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.
Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.