Šablony pro dynamický retargeting a dynamický banner. Jak je využít v praxi?

Spravujete Sklik kampaně pro e-shop? Pak jistě využíváte dynamický retargeting a dynamický banner. Jejich efektivitu skvěle podporují šablony. Mrkněte proto na video, jak s nimi pracovat.

Jak ukazují data, čas a péče na přizpůsobení šablon se vám rozhodně vyplatí. Inzerenti díky šablonám zaznamenávají v daných kampaních nárůst CTR, mnohdy i vyšší konverzní poměr a pokles PNO. Zde se v případové studii můžete podívat na úspěšné využití DRTG/DB šablon.

V rozhraní Skliku najdete šablony pod záložkou Nástroje. Ke konkrétní sestavě je přiřadíte na úrovni sestavy v záložce Šablony.
(Po kliknutí na ikonku oka je vidět vždy pouze náhled loga a produktů, nikoliv ukázka nabídek pro reálný výdej.)

Doporučené úpravy šablony:

Popis: Může obsahovat až 40 znaků včetně vykřičníku. Máte tedy ideální prostor pro prezentaci vaší konkurenční výhody, pro výzvu k akci, aktuální slevy, mimořádné vánoční nabídky, Black Friday a podobně.

změna popisu

Zajímavé výsledky vám může přinést speciální šablona pro opuštěný košík, kterou zákazníky přesvědčujete k dokončení nákupu.

Pokud máte v sestavě s dynamickým bannerem přiřazenou produktovou skupinu s určitým sortimentem, doporučujeme ji v popisu zdůraznit a nevyužívat stejný popis pro celý sortiment. Např.: “Vyberte si krásný lustr za akční cenu!”


Barvy: K dispozici jsou dvě barvy pozadí, dvě barvy písma a jedna pro tlačítka a slevu.
Vyberte barvy, které ladí s firemním logem, případně také s cílovým webem inzerenta.

změna barvy pozadí

Doporučujeme, aby barva hlavního pozadí šablony nechala vyniknout logo a aby písmo popisu bylo dobře čitelné. Barvu názvu a ceny zvolte vždy kontrastní k bílé barvě, protože karty produktů mají vždy bílé pozadí. Karty produktů po najetí myší vrhají stín. Ten bude vidět, pokud pro pozadí pod produkty zvolíte barvu s vysokou světlostí.

Tlačítko “Ukázat” je velmi důležité, proto ho udělejte barevně výrazné.

Font písma: Zvolte ten, který nejvíce ladí s písmem na vašem webu.

změna fontu

Otestujte třeba jednu výraznější a jednu decentnější barevnou variantu šablony. Je to podobný příklad, jako běžně testujete více variant reklam ve vyhledávání. A určitě nezapomeňte přiřadit k sestavě dvě různé šablony, testovat jejich výkon a méně výkonnou variantu upravovat.

Jak tedy shrnout práci s šablonami? Nabízí vám další zajímavé možnosti, jak v džungli online reklamy zaujmout uživatele a vyniknout nad konkurencí. A o to jde především.

Za tým Sklik Radka Hrotková & Dominika Mokrá


Sdílet na sítích