Jak by měl vypadat ideální inzerát na Sreality.cz? Jaké informace v něm uvést a jak ho vylepšit? A jak se odlišit od konkurence? Máme pro vás tipy, díky kterým svůj inzerát jednoduše vyšperkujete, zájemcům sdělíte to, co je nejvíc zajímá, a tím zvýšíte šanci, že nemovitost prodáte.
Každý inzerát vložený na Sreality.cz je virtuální vizitkou makléře nebo realitní kanceláře, která ho na server zadává. Celkový dojem z inzerátu výrazně ovlivňuje jeho návštěvnost, a tím i pravděpodobnost, že někoho zaujme. Inzeráty se defaultně řadí od nejnovějšího po nejstarší, ale zájemci o nové bydlení mohou filtrovat také podle ceny.
Až 95 % uživatelů preferuje řazení podle stáří nabídky. Maximální počet stránek, které lidé na Sreality.cz prohlédnou, je v průměru 10. A při jedné návštěvě u nás obvykle stráví přes 9 minut. Jak je během této chvíle zaujmout?
1. Přidejte kvalitní fotografie
Lidé nemovitosti nakupují i očima, proto inzerát doplňte kvalitními fotografiemi. Ve výpisu inzerátů se po vyfiltrování zobrazí primárně tři fotky s možností zobrazení dalších dvou. Tak nepromarněte šanci zájemce zaujmout už na první pohled. První tři fotografie by měly být vizuálně atraktivní s vysokým rozlišením a kvalitním osvětlením. Zároveň je důležité, aby fotky nemovitost představily komplexně – tedy zvenčí i zevnitř.
Kromě klasických fotek můžete do galerie vložit také různé půdorysy, vizualizace nebo návrhy od architekta.
Pokud je to možné, fotografie v průběhu roku aktualizujte. Zasněžený dům potenciální kupce v létě příliš nenaláká.
2. Vsaďte na video
Součástí inzerátu může být i videoprohlídka nebo virtuální prohlídka, díky které si zájemce může byt nebo dům důkladně prohlédnout odkudkoliv. Pokud videoprohlídku do inzerátu vložíte, zobrazíme ji hned na první pozici fotogalerie a podle našich dat ji zhlédne do konce až 75 % zájemců o nové bydlení. Díky videu si potenciální kupec může o nemovitosti udělat mnohem přesnější obrázek, ať už jde její stav, architektonické řešení, rozložení jednotlivých místností nebo vybavení. A to je pro vás jako prodejce vždy plus.
Videoprohlídky aktuálně využívá jen 10 % inzerujících. Přidejte se k nim a mějte navrch před konkurencí.
3. Nešetřete informacemi
Nákup nemovitosti představuje pro většinu lidí velký krok, který nedělají každý den. Proto by její popis v inzerátu měl obsahovat co nejaktuálnější a nejpodrobnější informace. Podtrhněte všechny přednosti nemovitosti, vypíchněte případné zajímavosti a specifika. A nezapomeňte také na popis okolí nemovitosti. Kromě toho, že zájemci poskytnete maximum informací, vyhnete se tak případným nedorozuměním.
4. Uveďte přesnou adresu
Adresu nemovitosti zadávejte co nejpřesnější, abychom za Sreality.cz mohli doplnit důležité body v okolí, jako jsou restaurace, obchody nebo školy. Zájemce tak zjistí, jak je daná lokalita dostupná, a to i díky dopravnímu spojení, které mu zobrazíme, případně jaká je její občanská vybavenost. Díky adrese se pak na přiložené mapě zobrazí přesný bod, kde se nemovitost nachází. Přečtěte si více o tom, proč se zadání přesné adresy vyplácí.
Do kontaktů u nabídky doporučujeme přidat fotografii makléře. Zájemce tak bude předem vědět, s kým bude jednat. Díky tomu budete působit důvěryhodně, což je v oblasti prodeje nemovitostí klíčové. K názvu společnosti také doplňte logo, abyste podpořili svou značku. Ve srovnání níže uvidíte, že inzerát s fotkou makléře a údaji o firmě působí profesionálněji.
Jak víte z našich předchozích článků, dlouhodobě pracujeme na hodnoceních návštěvníků, kterých se nám daří získávat stále více. Právě tyto informace mohou být pro potenciálního zákazníka při výběru produktu nebo služby rozhodující. Vytvoření žebříčků nejlepších firem z daného oboru a lokality je dalším logickým krokem, kterým chceme podnikatelům pomáhat zvyšovat jejich viditelnost a důvěryhodnost. Pojďte se s námi podívat, jak žebříčky v praxi fungují.
Sotva jsme se rozloučili s tropickými teplotami, hlásíme se vám s tipy na předvánoční a vánoční cílení. Období přelomu podzimu a zimy, které zahrnuje i Black Friday výprodeje, je pro e-commerce vůbec nejsilnější, a proto se vyplatí na něj včas připravit. Objevte inzertní možnosti, kterými před Vánoci oslovíte stávající i potenciální zákazníky.
I když se letní prázdniny teprve rozbíhají, je nejvyšší čas zvážit možnosti, díky kterým své produkty a služby zviditelníte na podzim. Podzimní témata odstartuje návrat dětí do školy, kdy rodiče budou hromadně pořizovat školní vybavení. Na „back to school“ období naváže zvýšená poptávka po podzimní módě, náčiní na zazimování zahrad nebo dovolených mimo letní sezónu. A to zdaleka není všechno – máme pro vás spoustu dalších tipů
Zpracování osobních údajů
Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.
Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:
za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.
Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.
Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.
Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.