Jak moc Seznam definuje psí maskot, který se v komunikaci české internetové jedničky objevuje už 20 let, a proč se právě on stal hlavním hrdinou brandové kampaně? Nejen tomu se ve své přednášce na Seznam fóru věnoval Marek Řípa, Senior Brand & Media Manager ze Seznamu. A vy si teď Markovo vystoupení můžete pustit.
Co se lidem vybaví, když se řekne Seznam? Z kvantitativního výzkumu, který loni provedla agentura pro výzkum trhu STEM/MARK, jsme zjistili, že mladá cílová skupina na druhém místě jmenovala psa. I proto jsme se rozhodli, že právě na něm postavíme naši brandovou kampaň.
Abychom se čtyřnohým maskotem mohli flexibilněji pracovat a propsat ho napříč seznamáckými kanály, rozhodli jsme se mu dát digitální podobu. A vy se v záznamu přednášky dozvíte, jak dlouho (staro)nový pejsek vznikal a jak nám s jeho vývojem pomohla AI.