Během roku jsme pro vás připravili na Firmách spoustu novinek a vylepšení. Vybrali jsme ty nejzajímavější, které by vám neměly uniknout. O nových funkcích, které chystáme pro příští rok, vás budeme informovat.
Vylepšené recenze
Před časem jsme pro vás upravili možnosti recenzí některých oborů. U restaurací a ubytování teď mají vaši zákazníci možnost rozšířit své hodnocení o další zážitky, které jsou pro ně při výběru důležité. Pokud provozujete restauraci, vaši hosté mohou nyní ohodnotit svou spokojenost s jídlem, obsluhou, prostředím, a cenou, a to pomocí smajlíků.
S vylepšeným hodnocením se můžete setkat také u ubytování, kde lidé hodnotí lokalitu, služby a vybavení, čistotu a cenu. V obou případech samozřejmě nechybí celkové hodnocení hvězdiček.
Od loňského roku zákazníci na Firmy.cz napsali přes půl milionu nových recenzí, což nás velmi těší. Recenze jsou totiž nedílnou součástí každého podnikání a mají velký vliv i na finální rozhodnutí lidí.
Inzerujte dlouhodobě s řadou výhod
Věděli jste, že kampaně na Firmách si kromě pravidelného dobíjení kreditu můžete také dlouhodoběpředplatit na celý rok? Do letošního roku jsme pro vás měli dvě varianty předplatného s exkluzivními výhodami.
Předplatné jste mohli zakoupit na celý rok pro tarif Získávej na 40 Kč na den s finančním bonusem 1 168 Kč nebo pro tarif Profituj za 80 Kč na den s finančním bonusem 3 796 Kč. Bonusy odpovídají téměř měsíční inzerci zdarma.
K tarifu Profituj dostanete od nás i bonus, a to výrobu profesionálního brandingu, který váš firemní profil ještě více vyšperkuje. Díky dlouhodobé inzerci zůstáváte i dlouhodobě v povědomí, takže si vás lidé mnohem lépe zapamatují.
Letos jsme zavedli úplnou novinku, kterou je Roční tarif na míru. Hlavní výhodou je individuální nastavení výše ročního předplatného, ke kterému od nás získáte finanční bonus 13 % (od denní investice min 100 Kč) nebo 15 % (od denní investice 160 Kč). Bonus se počítá z vaší denní investice. K ročnímu tarifu na mírů získáte kromě finančního bonusu také všechny další výhody ročního tarifu.
Setkávání s klienty Firmy.cz je pro nás inspirací
Rádi se o vás staráme, a ještě radši se s vámi setkáváme. Během října jsme pro vás připravili hned dvě akce, kde jsme spolu mohli probrat nejen vaše podnikání. První událostí byl online workshop s naším konzultantem a specialistkou. Ti si připravili program pro klienty z Moravy.
Druhá akce se konala v Praze, kde se potkali osobně naši konzultanti se svými klienty na snídani. Na obou akcích jsme s klienty diskutovali, v čem jsou Firmy.cz při podnikání užitečné. A pro úspěch chystáme v příštím roce opět několik setkání. Pokud byste měli zájem se akcí zúčastnit, tak nám o tom dejte vědět.
Zkvalitňujeme zákaznickou péči na Firmy.cz
Pokud jste od října navyšovali kampaně tak, že jste se posunuli mezi našimi tarify, přijde vám e-mail s doporučením na vylepšení vašeho profilu. Do konce října jsme odeslali přes 500 doporučení.
Díky doplnění profilu získáte výkonnější kampaně za stále stejnou cenu. V mailingu totiž upozorňujeme na prvky, které nevyužíváte naplno, přitom vám můžou přinést vyšší výkon. Stačí si kvalitně vyplnit profil. Jak takové tipy vypadají, vidíte na obrázku dole.
Na Firmách nezahálíme a už pro vás připravujeme další novinky, aby pro vás služba byla stále kvalitnější. A už teď se těšíme, až vám je představíme.
Pro rychlejší orientaci si shrneme hned v úvodu, jak jsme v poslední době vylepšili Firmy. V dalších odstavcích se dozvíte, jak vám mohou být novinky užitečné. Nejvýznamnější zprávou v této souvislosti je oživení webu Volná místa. Pracovní nabídky teď můžete najít ve firemních profilech stejně jako nabídky z Sauto, Sreality či Zboží. Na Firmy.cz se …
V srpnu jsme vás informovali, že na nejnavštěvovanějším firemním portálu Firmy.cz, můžete nově zákazníkům nabídnout své konkrétní služby. Možnosti založit si zdarma profil své konkrétní služby využilo již tisíce klientů. Dnes na portálu firmy.cz/sluzby najdete více než 9 500 služeb. Na jeden firemní zápis lze vložit až 25 služeb, které si zákazníci mohou najít přes …
Díky Firmy.cz a Seznam Naplno si i koronou zasažený segment ubytování může pomoct k lepším výsledkům a vyšší obsazenosti v hlavní sezoně. Jak na to? Přinášíme praktické tipy i exkluzivní informace o tom, jak se segmentu daří. 3 tipy, jak můžete jako ubytovací zařízení dosáhnout na více rezervací Po těžkém období, kdy byly ubytovací zařízení …
Zpracování osobních údajů
Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.
Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:
za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.
Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.
Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.
Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.