Během září proběhlo další kolo RTB výzvy, kde své síly měřily agentury, které využívají ve svých kampaních sílu nativní reklamy. Tento formát skvěle doplňuje brandové a akviziční kampaně a my jsme byli moc zvědaví na to, kdo umí benefity „nativky“ využít k nejlepším výsledkům.
Co to je nativní reklama?
Nativní reklama je druhem placené online reklamy, která svým přirozeným zapadnutím do kontextu neruší zážitek návštěvníka. V dnešním světě přehlceném informacemi je těžké zaujmout. Lidský mozek ani nemá kapacitu, aby vstřebal tisíce reklamních sdělení, které denně potká. Stále častěji se tak potýkáme s pojmem reklamní slepota – lidé kvůli přehlcení už reklamu na internetu ignorují a chtějí hlavně zajímavý obsah. A právě ten dokáže nativní reklama nabídnout.
Kdo se zapojil a jak jsme hodnotili
Do RTB výzvy se opět zapojilo nemálo zajímavých agentur, aby se pochlubily svými promyšlenými kampaněmi. V naší soutěži měly šanci vyhrát hodnotné ceny včetně zveřejnění case study na Sblogu.
Odborná porota hodnotila především následující:
Originalitu a efektivitu strategie
Cíle kampaně
Optimalizaci kampaně
Výsledky kampaně
Kdo výzvu vyhrál?
K vítězství gratulujeme Janu Machovi, Patriku Podskalskému a Tomáši Stejskalovi z agentury Fragile, kteří soutěžili s kampaní pro produkt Soledum. Ovšem pro další zajímavosti sledujte seznamácký blog, kde se s vámi podělíme i o jejich zajímavou případovou studii. Tam se dozvíte do užitečných detailů, jak s kampaní a nativní reklamou vítězové pracovali.
Jaké máme další soutěže
Nevyhráli jste? Tak nezoufejte. Další RTB výzvy už pro vás připravujeme i na příští rok. A pokud se již nemůžete dočkat, přihlaste se do naší další soutěže 1st party jízda se Seznamem.
Těšíme se na další soutěžení a všem zúčastněným v letošní RTB výzvě děkujeme za účast. Všichni jste byli dobří a vybrat vítěze nám dalo opravdu zabrat.
Agentura Dentsu přihlásila do Seznam RTB výzvy kampaň pro klienta Albert. Výsledek potvrdil, že správné nastavení formátu může znamenat výrazný rozdíl. Interscroller zaměřený na výkon překonal očekávání, porazil benchmark i konkurenci. Náklady klesly, prokliků přibylo a strategie postavená na testování a optimalizaci se ukázala jako trefa. Co přesně fungovalo? A proč by tenhle přístup mohl pomoct i vaší značce?
Omnichannel strategie dokáže propojit různé reklamní formáty a kanály do jednoho funkčního celku, který hravě osloví lidi v každé fázi jejich nákupní cesty. V podzimní RTB výzvě hodnotíme nejlepší kampaně, které umí využít tuto sílu naplno – od širšího zásahu přes lepší cílení až po měřitelné výsledky. Zapojte se do další RTB výzvy a ukažte, jak umíte všechny tyto přístupy zkombinovat.
Jak využít Interscroller naplno? Vítězná kampaň agentury Dentsu pro Albert ČR zaujala porotu RTB výzvy nejen čistým zpracováním a promyšleným retargetingem, ale hlavně výsledky: vyšší viditelnost a engagement oproti klasickým mobilním formátům. Podívejte se, jak na to šli – brzy přineseme podrobnou case study.
Zpracování osobních údajů
Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.
Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:
za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.
Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.
Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.
Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.