Během září proběhlo další kolo RTB výzvy, kde své síly měřily agentury, které využívají ve svých kampaních sílu nativní reklamy. Tento formát skvěle doplňuje brandové a akviziční kampaně a my jsme byli moc zvědaví na to, kdo umí benefity „nativky“ využít k nejlepším výsledkům.
Co to je nativní reklama?
Nativní reklama je druhem placené online reklamy, která svým přirozeným zapadnutím do kontextu neruší zážitek návštěvníka. V dnešním světě přehlceném informacemi je těžké zaujmout. Lidský mozek ani nemá kapacitu, aby vstřebal tisíce reklamních sdělení, které denně potká. Stále častěji se tak potýkáme s pojmem reklamní slepota – lidé kvůli přehlcení už reklamu na internetu ignorují a chtějí hlavně zajímavý obsah. A právě ten dokáže nativní reklama nabídnout.
Kdo se zapojil a jak jsme hodnotili
Do RTB výzvy se opět zapojilo nemálo zajímavých agentur, aby se pochlubily svými promyšlenými kampaněmi. V naší soutěži měly šanci vyhrát hodnotné ceny včetně zveřejnění case study na Sblogu.
Odborná porota hodnotila především následující:
Originalitu a efektivitu strategie
Cíle kampaně
Optimalizaci kampaně
Výsledky kampaně
Kdo výzvu vyhrál?
K vítězství gratulujeme Janu Machovi, Patriku Podskalskému a Tomáši Stejskalovi z agentury Fragile, kteří soutěžili s kampaní pro produkt Soledum. Ovšem pro další zajímavosti sledujte seznamácký blog, kde se s vámi podělíme i o jejich zajímavou případovou studii. Tam se dozvíte do užitečných detailů, jak s kampaní a nativní reklamou vítězové pracovali.
Jaké máme další soutěže
Nevyhráli jste? Tak nezoufejte. Další RTB výzvy už pro vás připravujeme i na příští rok. A pokud se již nemůžete dočkat, přihlaste se do naší další soutěže 1st party jízda se Seznamem.
Těšíme se na další soutěžení a všem zúčastněným v letošní RTB výzvě děkujeme za účast. Všichni jste byli dobří a vybrat vítěze nám dalo opravdu zabrat.
Jak účinně vyhodnotit kvalitu bannerových ploch a optimalizovat výsledky kampaní? Tuhle otázku jsme položili agenturám v poslední RTB výzvě zaměřené na práci s metrikou Plochoskóre v brandových kampaních. Co přesně jsme hodnotili a kdo z agentur si poradil nejlépe, a zvítězil? Pojďme se na to podívat.
Zajímá vás, jak dát světu vědět o přednostech vaší značky? Otestujte Mobilní Branding stejně jako iProspect s klientem Generali Česká pojišťovna. Cílem kampaně bylo maximalizovat dosah a přivést na web více návštěvníků. Jak agentura postupovala při optimalizaci a jak kampaň dopadla? To zjistíte v naší případovce.
Druhá RTB výzva roku 2024 je tady. Tentokrát se zaměříme na brandové kampaně a podíváme se na jejich metriky z jiného úhlu pohledu. A to díky využití jedinečného Plochoskóre dealu. Navíc, pro toho, kdo nám ukáže, jak získat z brandové kampaně využívající tento deal co nejúspěšnější výsledek, máme připravené hodnotné ceny.
Zpracování osobních údajů
Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.
Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:
za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.
Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.
Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.
Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.