RTB výzva „Nativní reklama“ zná své vítěze

Během září proběhlo další kolo RTB výzvy, kde své síly měřily agentury, které využívají ve svých kampaních sílu nativní reklamy. Tento formát skvěle doplňuje brandové a akviziční kampaně a my jsme byli moc zvědaví na to, kdo umí benefity „nativky“ využít k nejlepším výsledkům.

Co to je nativní reklama?

Nativní reklama je druhem placené online reklamy, která svým přirozeným zapadnutím do kontextu neruší zážitek návštěvníka. V dnešním světě přehlceném informacemi je těžké zaujmout. Lidský mozek ani nemá kapacitu, aby vstřebal tisíce reklamních sdělení, které denně potká. Stále častěji se tak potýkáme s pojmem reklamní slepota – lidé kvůli přehlcení už reklamu na internetu ignorují a chtějí hlavně zajímavý obsah. A právě ten dokáže nativní reklama nabídnout.

Kdo se zapojil a jak jsme hodnotili

Do RTB výzvy se opět zapojilo nemálo zajímavých agentur, aby se pochlubily svými promyšlenými kampaněmi. V naší soutěži měly šanci vyhrát hodnotné ceny včetně zveřejnění case study na Sblogu.

Odborná porota hodnotila především následující:

  • Originalitu a efektivitu strategie
  • Cíle kampaně 
  • Optimalizaci kampaně
  • Výsledky kampaně

Kdo výzvu vyhrál?

K vítězství gratulujeme Janu Machovi, Patriku Podskalskému a Tomáši Stejskalovi z agentury Fragile, kteří soutěžili s kampaní pro produkt Soledum. Ovšem pro další zajímavosti sledujte seznamácký blog, kde se s vámi podělíme i o jejich zajímavou případovou studii. Tam se dozvíte do užitečných detailů, jak s kampaní a nativní reklamou vítězové pracovali.

Jaké máme další soutěže

Nevyhráli jste? Tak nezoufejte. Další RTB výzvy už pro vás připravujeme i na příští rok. A pokud se již nemůžete dočkat, přihlaste se do naší další soutěže 1st party jízda se Seznamem.

Těšíme se na další soutěžení a všem zúčastněným v letošní RTB výzvě děkujeme za účast. Všichni jste byli dobří a vybrat vítěze nám dalo opravdu zabrat. 

Sdílet na sítích