Výsadou CK Kudrna je to, že si její klienti z cest odnáší zážitky na celý život. Abychom splnili cíl kampaně přivést nové zákazníky, rozhodli jsme se cestovatelské zážitky lidem zprostředkovat. Vsadili jsme na Seznam Advertorial, protože jsme potřebovali s obsahem úzce spojit značku. Abychom oslovili kampaní ty, které láká aktivní dovolená, pracovali jsme i s RTB.
Cílovkou CK Kudrna jsou rodiny, sportovci a všichni, kdo mají zájem o aktivní dovolenou. Jejich motivací k cestování je zažít něco nového. Proto jsme zvolili téma zážitek jako suvenýr. Tím jsme se odlišili od kampaní ostatních cestovních kanceláří.
Čtenáři si mohli přečíst tipy na zajímavé destinace i vyprávění průvodce Malajsií. V závěru Advertorialu jsme připravili kvíz, ve kterém si čtenáři mohli ověřit své znalosti zážitků z celého světa. Obsah jsme doplnili fotkami destinací z nabídky cestovní kanceláře. Kromě toho jsme v Advertorialu, který jsme publikovali na Novinky.cz, představili značku. V kampani jsme dále pracovali i s bannery, které komunikovaly zážitky jako suvenýr.
Seznam Advertorial umožňuje klientovi nejen prezentovat své produkty, ale také sdílet emoce spojené s jejich použitím. Článek byl tak postaven na myšlence, že dovolená může být i něco víc než all inclusive a jízda na velbloudu. Cílem bylo představit klienta jako cestovní kancelář, která nabízí další rozměr dovolené, která nekončí při výstupu z letadla po návratu do Čech.
To nejlepší ze Seznam Advertorial
Nadprůměrný počet lidí se proklikl z článku na klienta. V kampani se nám podařilo dosáhnout na 6,6 %, zatímco průměr na webu Novinky.cz je 5,23 %.
Čtenáři strávili na webu klienta po prokliku z Advertorialu v průměru 4:47 minuty.
Měření nástrojem Brand Lift ukázalo, že povědomí o značce v porovnání s konkurencí narostlo z původních 30 % na 63 %, což je zvýšení o 110 %.
To nejlepší z RTB
Díky tomu, že jsme cílili na publikum se zájmem o cestování, se nám podařilo dosáhnout nadprůměrného počtu prokliků z bannerů na web klienta. Zatímco průměr je 0,35 %, CTR bannerů v této kampani vyšplhalo na 0,87 %.
Průměrná vizibilita v rámci RTB na českém trhu je 54 %. V kampani se nám ji podařilo výrazně překonat, a to hodnotou 76,52 %, což významně pomohlo i celkovému počtu prokliků na web klienta.
Nejlepší kvalitu návštěvy na webu klienta jsme zaznamenali u lidí, které jsme bannerem oslovili v rámci retargetingu Advertorialu, a u těch, kteří na Seznamu projevili zájem o různé druhy cestování. To potvrzuje, že jsme zvolili správné téma Advertorialu, které potenciální klienty cestovní kanceláře zajímalo. A zároveň jsme je dokázali oslovit také pomocí behaviorálního cílení.
Kombinace Advertorialu, bannerů a behaviorálního cílení od Seznamu se tak osvědčila jako ideální prostředek pro oslovení nových potenciálních klientů.
Chcete vědět o kampani ještě víc?Napište Milošovi Uldrichovi, manažerovi dat a výzkumu, na e-mail milos.uldrich@firma.seznam.cz.
Nativní inzerce ve formě obsahově a vizuálně atraktivního článku je v posledních letech velmi populární. Aby také ne – spojuje totiž značku klienta se zajímavým a informativním obsahem, který čtenáře umí zaujmout. Seznam Brand Studio se jeho výrobě věnuje už čtvrtým rokem a získalo řadu prestižních mezinárodních ocenění. Jak může pomoci právě vám? Seznam Native je …
Agentura Dentsu přihlásila do Seznam RTB výzvy kampaň pro klienta Albert. Výsledek potvrdil, že správné nastavení formátu může znamenat výrazný rozdíl. Interscroller zaměřený na výkon překonal očekávání, porazil benchmark i konkurenci. Náklady klesly, prokliků přibylo a strategie postavená na testování a optimalizaci se ukázala jako trefa. Co přesně fungovalo? A proč by tenhle přístup mohl pomoct i vaší značce?
Jak se spojení inovativních reklamních řešení Seznamu proměnilo v klíč k úspěchu kampaně pro Českou spořitelnu? Důmyslná strategie agentury GroupM Nexus ve spojení s Plochoskóre dealem zajistila špičkovou viditelnost při efektivním čerpání rozpočtu. Objevte, jak na kampaň, jejíž výsledky potěší každého RTB specialistu.
Zpracování osobních údajů
Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.
Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:
za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.
Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.
Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.
Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.