Jak jsme docílili toho, že lidé web značky procházeli téměř 5 minut? Kvalitní návštěvu zajistil Advertorial

Karolína Kučerová 5. dubna 2024  

Výsadou CK Kudrna je to, že si její klienti z cest odnáší zážitky na celý život. Abychom splnili cíl kampaně přivést nové zákazníky, rozhodli jsme se cestovatelské zážitky lidem zprostředkovat. Vsadili jsme na Seznam Advertorial, protože jsme potřebovali s obsahem úzce spojit značku. Abychom oslovili kampaní ty, které láká aktivní dovolená, pracovali jsme i s RTB.

Cílovkou CK Kudrna jsou rodiny, sportovci a všichni, kdo mají zájem o aktivní dovolenou. Jejich motivací k cestování je zažít něco nového. Proto jsme zvolili téma zážitek jako suvenýr. Tím jsme se odlišili od kampaní ostatních cestovních kanceláří.

Čtenáři si mohli přečíst tipy na zajímavé destinace i vyprávění průvodce Malajsií. V závěru Advertorialu jsme připravili kvíz, ve kterém si čtenáři mohli ověřit své znalosti zážitků z celého světa. Obsah jsme doplnili fotkami destinací z nabídky cestovní kanceláře. Kromě toho jsme v Advertorialu, který jsme publikovali na Novinky.cz, představili značku. V kampani jsme dále pracovali i s bannery, které komunikovaly zážitky jako suvenýr.

Seznam Advertorial umožňuje klientovi nejen prezentovat své produkty, ale také sdílet emoce spojené s jejich použitím. Článek byl tak postaven na myšlence, že dovolená může být i něco víc než all inclusive a jízda na velbloudu. Cílem bylo představit klienta jako cestovní kancelář, která nabízí další rozměr dovolené, která nekončí při výstupu z letadla po návratu do Čech.

 

To nejlepší ze Seznam Advertorial
  • Nadprůměrný počet lidí se proklikl z článku na klienta. V kampani se nám podařilo dosáhnout na 6,6 %, zatímco průměr na webu Novinky.cz je 5,23 %.
  • Čtenáři strávili na webu klienta po prokliku z Advertorialu v průměru 4:47 minuty.
  • Měření nástrojem Brand Lift ukázalo, že povědomí o značce v porovnání s konkurencí narostlo z původních 30 % na 63 %, což je zvýšení o 110 %
To nejlepší z RTB
  • Díky tomu, že jsme cílili na publikum se zájmem o cestování, se nám podařilo dosáhnout nadprůměrného počtu prokliků z bannerů na web klienta. Zatímco průměr je 0,35 %, CTR bannerů v této kampani vyšplhalo na 0,87 %.
  • Průměrná vizibilita v rámci RTB na českém trhu je 54 %. V kampani se nám ji podařilo výrazně překonat, a to hodnotou 76,52 %, což významně pomohlo i celkovému počtu prokliků na web klienta.
  • Nejlepší kvalitu návštěvy na webu klienta jsme zaznamenali u lidí, které jsme bannerem oslovili v rámci retargetingu Advertorialu, a u těch, kteří na Seznamu projevili zájem o různé druhy cestování. To potvrzuje, že jsme zvolili správné téma Advertorialu, které potenciální klienty cestovní kanceláře zajímalo. A zároveň jsme je dokázali oslovit také pomocí behaviorálního cílení.

Kombinace Advertorialu, bannerů a behaviorálního cílení od Seznamu se tak osvědčila jako ideální prostředek pro oslovení nových potenciálních klientů.

Chcete vědět o kampani ještě víc? Napište Milošovi Uldrichovi, manažerovi dat a výzkumu, na e-mail milos.uldrich@firma.seznam.cz.

Sdílet na sítích