Výsadou CK Kudrna je to, že si její klienti z cest odnáší zážitky na celý život. Abychom splnili cíl kampaně přivést nové zákazníky, rozhodli jsme se cestovatelské zážitky lidem zprostředkovat. Vsadili jsme na Seznam Advertorial, protože jsme potřebovali s obsahem úzce spojit značku. Abychom oslovili kampaní ty, které láká aktivní dovolená, pracovali jsme i s RTB.
Cílovkou CK Kudrna jsou rodiny, sportovci a všichni, kdo mají zájem o aktivní dovolenou. Jejich motivací k cestování je zažít něco nového. Proto jsme zvolili téma zážitek jako suvenýr. Tím jsme se odlišili od kampaní ostatních cestovních kanceláří.
Čtenáři si mohli přečíst tipy na zajímavé destinace i vyprávění průvodce Malajsií. V závěru Advertorialu jsme připravili kvíz, ve kterém si čtenáři mohli ověřit své znalosti zážitků z celého světa. Obsah jsme doplnili fotkami destinací z nabídky cestovní kanceláře. Kromě toho jsme v Advertorialu, který jsme publikovali na Novinky.cz, představili značku. V kampani jsme dále pracovali i s bannery, které komunikovaly zážitky jako suvenýr.
Seznam Advertorial umožňuje klientovi nejen prezentovat své produkty, ale také sdílet emoce spojené s jejich použitím. Článek byl tak postaven na myšlence, že dovolená může být i něco víc než all inclusive a jízda na velbloudu. Cílem bylo představit klienta jako cestovní kancelář, která nabízí další rozměr dovolené, která nekončí při výstupu z letadla po návratu do Čech.
To nejlepší ze Seznam Advertorial
Nadprůměrný počet lidí se proklikl z článku na klienta. V kampani se nám podařilo dosáhnout na 6,6 %, zatímco průměr na webu Novinky.cz je 5,23 %.
Čtenáři strávili na webu klienta po prokliku z Advertorialu v průměru 4:47 minuty.
Měření nástrojem Brand Lift ukázalo, že povědomí o značce v porovnání s konkurencí narostlo z původních 30 % na 63 %, což je zvýšení o 110 %.
To nejlepší z RTB
Díky tomu, že jsme cílili na publikum se zájmem o cestování, se nám podařilo dosáhnout nadprůměrného počtu prokliků z bannerů na web klienta. Zatímco průměr je 0,35 %, CTR bannerů v této kampani vyšplhalo na 0,87 %.
Průměrná vizibilita v rámci RTB na českém trhu je 54 %. V kampani se nám ji podařilo výrazně překonat, a to hodnotou 76,52 %, což významně pomohlo i celkovému počtu prokliků na web klienta.
Nejlepší kvalitu návštěvy na webu klienta jsme zaznamenali u lidí, které jsme bannerem oslovili v rámci retargetingu Advertorialu, a u těch, kteří na Seznamu projevili zájem o různé druhy cestování. To potvrzuje, že jsme zvolili správné téma Advertorialu, které potenciální klienty cestovní kanceláře zajímalo. A zároveň jsme je dokázali oslovit také pomocí behaviorálního cílení.
Kombinace Advertorialu, bannerů a behaviorálního cílení od Seznamu se tak osvědčila jako ideální prostředek pro oslovení nových potenciálních klientů.
Chcete vědět o kampani ještě víc?Napište Milošovi Uldrichovi, manažerovi dat a výzkumu, na e-mail milos.uldrich@firma.seznam.cz.
Nativní inzerce ve formě obsahově a vizuálně atraktivního článku je v posledních letech velmi populární. Aby také ne – spojuje totiž značku klienta se zajímavým a informativním obsahem, který čtenáře umí zaujmout. Seznam Brand Studio se jeho výrobě věnuje už čtvrtým rokem a získalo řadu prestižních mezinárodních ocenění. Jak může pomoci právě vám? Seznam Native je …
Jak se spojení inovativních reklamních řešení Seznamu proměnilo v klíč k úspěchu kampaně pro Českou spořitelnu? Důmyslná strategie agentury GroupM Nexus ve spojení s Plochoskóre dealem zajistila špičkovou viditelnost při efektivním čerpání rozpočtu. Objevte, jak na kampaň, jejíž výsledky potěší každého RTB specialistu.
Zajímá vás, jak dát světu vědět o přednostech vaší značky? Otestujte Mobilní Branding stejně jako iProspect s klientem Generali Česká pojišťovna. Cílem kampaně bylo maximalizovat dosah a přivést na web více návštěvníků. Jak agentura postupovala při optimalizaci a jak kampaň dopadla? To zjistíte v naší případovce.
Zpracování osobních údajů
Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.
Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:
za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.
Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.
Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.
Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.