Jak zviditelnit svou značku? Spojte ji s atraktivním obsahem díky Seznam Native

Nativní inzerce ve formě obsahově a vizuálně atraktivního článku je v posledních letech velmi populární. Aby také ne – spojuje totiž značku klienta se zajímavým a informativním obsahem, který čtenáře umí zaujmout. Seznam Brand Studio se jeho výrobě věnuje už čtvrtým rokem a získalo řadu prestižních mezinárodních ocenění. Jak může pomoci právě vám?

Seznam Native je propracovaný článek, který kromě textu zahrnuje i působivý vizuál a interaktivní prvky – například audio, video nebo „minihry“ pro čtenáře. Cílem je spojit značku se zajímavým nebo aktuálním tématem a díky kvalitnímu obsahu získat pozornost publika, ke kterému by jinak značka hledala cestu jen obtížně.

Seznam Brand Studio se stalo studiem roku 2021 na prestižní soutěži Native Advertising Awards a odneslo si 5 medailí včetně 2 zlatých. Projekty Seznam Native loni vygenerovaly přes 16 milionů přečtení, skoro 700 tisíc přímých prokliků na klientské weby a průměrný čas strávený na obsahu uživatelem byl 4,5 minuty. U vytvořených seriálů zase lidé strávili 103 370 hodin. Studio se rozrostlo na 24 lidí a stále nabírá nové členy z řad novinářů, kreativců a marketérů.

Spolupráci s naším Brand Studiem vyzkoušela i firma HELUZ cihlářský průmysl v.o.s., která vyrábí a na trh dodává kompletní cihelný systém pro hrubou stavbu a je největším českým výrobcem cihelného materiálu.

Náhled interaktivní hry, která byla součástí Seznam Native

Cílem kampaně bylo propojit brand klienta s unikátním obsahem, který atraktivní formou edukuje čtenáře o (ne)očekávatelných úskalích stavby domu, a navíc poskytne i jednoduchou „kuchařku“, jak tyto zapeklité situace řešit. Třídílný seriál vyvrcholil článkem Na co si dát pozor při stavbě domu?, který obsahoval různé tipy a rady odborníků a přečetlo si ho přes 75 000 unikátních čtenářů.

Pomocí Seznam Brand Liftu jsme poté v anketě doměřili vliv poslední obsahové kampaně na znalost značky HELUZ. Tu se podařilo zvýšit o 50 % na celkových 63 %. U konkrétní otázky na preferovaného výrobce jsme zaznamenali dokonce 150% nárust – z 8 % na 20 %. Více se dozvíte v případové studii na konci článku.

Obsahová spolupráce pomohla nejen zvýšit znalost brandu, ale dokázala značné procento čtenářů posunout na úroveň zvažování, a dokonce preference výrobce HELUZ jako dodavatele stavebního materiálu, z čehož máme velkou radost.

Atraktivní obsah zkrátka dokáže zaujmout, i když je formou reklamy. Seznam Native je toho důkazem – určitě byste tak neměli opomenout jeho zapojení do kampaně.

Sdílet na sítích