Registrovaní uživatelé jsou vaší šancí na zvýšení konverzí a posílení povědomí o značce. Nenechte si je utéct a využijte jejich potenciál na maximum. Ve výzvě tentokrát budeme pracovat s klientskými daty, díky kterým aktivujete nové kampaně pomocí všech dostupných formátů.
Cílení můžete kombinovat se všemi ostatními typy cílení a hodí se pro všechny typy strategií komunikace se zákazníky. Jak si klientská data segmentujete a pomocí jakého formátu na registrované uživatele budete cílit, je jenom na vás.
Oslovte přihlášené uživatele s nainstalovanou aplikací.
Znovu oslovte neaktivní uživatele, kteří dlouho nenakupovali.
Oslovte uživatele z věrnostního programu.
Nabídněte stávajícím zákazníkům jiné produkty nebo služby.
Segmentujte publika podle četnosti nákupu (nakoupili jednou a více, nakoupili dvakrát a více nebo pravidelně nakupující apod.).
Práce s vlastními seznamy zákazníků
Vlastní seznamy zákazníků si můžete vytvořit sami podle vlastních preferencí. pracovat můžete například se seznamem zákazníků, kteří u vás už nakoupili, přihlásili se k newsletteru nebo jsou třeba z určitého města.
V praxi to pak vypadá třeba takto: Jste prodejci výrobků pro domácí mazlíčky. Nastane klíšťová sezóna a vy budete chtít prodat co nejvíce obojků či pipet proti klíšťatům. Vytvoříte si proto seznam lidí, kteří mají psy a zacílíte na ně reklamu s prodejem produktů proti klíšťatům.
Přihlásit se můžete jednoduše přes online formulář, a to do 2. 6. 2024. Hodnocené období bude od 20. 5. do 2. 6. 2024. Před přihlášením zkontrolujte, zda splňujete pravidla Sklik výzvy.
O vítězích výzvy rozhoduje vždy odborná porota tvořená specialisty z Skliku, kteří se zaměřují především na:
Originalitu, kreativitu a efektivitu strategie
Práci s klientskými daty
Práci se strukturou kampaní a sestav
Vhodně zvolený formát pro dané publikum
O co se soutěží?
Výherci se mohou tradičně těšit na hodnotné odměny. Dva vítěze této výzvy vyhlásíme do 18. 6. 2024.
Zajímá vás, o co jsme soutěžili dříve? V minulé výzvě na téma „Black Friday” jsme si pro naše výherce připravili dva krásné balíčky plné dobrot skvělého pití s vánoční tématikou.
Přinese lepší výsledek retargeting, nebo cílení na vlastní seznamy zákazníků? To je otázka, na kterou odpovídá případová studie agentury VONDRÁK&HEISIG. Zjistíte v ní, jakou cestou specialisté oslovili potenciální zákazníky svého klienta – oficiálního českého distributora motocyklů Triumph.
Black Friday je synonymum začátku vánočního nákupního shonu. A právě v tomto vypjatém období, kdy se prodejci předhánějí v atraktivitě nabídek a marketingových kampaních, chceme ocenit ty nejkreativnější a nejúspěšnější strategie. Přicházíme s výzvou zaměřenou na nejlepší Black Friday strategii.
V Skliku máte možnost oslovit vlastní seznamy zákazníků. Segmentaci těchto cenných publik vám usnadní nástroj Ecomail. V následujícím videu si krok za krokem ukážeme, jak na to. Konkrétnímu okruhu uživatelů pak můžete zobrazovat relevantní reklamu.
Zpracování osobních údajů
Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.
Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:
za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.
Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.
Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.
Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.