Partnerský program Sklik Certifikace a Ověření letos slaví 10 let. U této příležitosti představili Eva Horáková a Ondřej Němec na Sklik Expert fóru několik změn, které pro spolupracující agentury a freelancery přichystali.
Nejviditelnější změnou je nová vizuální identita programu. Partneři Seznamu budou moci využívat nové logo podle toho, jaká úroveň spolupráce jim náleží. Naše nejbližší partnery na první pohled poznáte i podle barvy – Certifikace využívá zlatou, která odkazuje na přední příčky, Ověření je nově červené, a to podle barvy charakteristické pro Seznam.cz.
To, že Eva s Ondřejem novinky i proces vzniku loga představili právě na Sklik Expert fóru, není náhoda. Mezi hosty konference totiž byla řada partnerských agentur a freelancerů, kterých se změny bezprostředně týkají. Více zjistíte v jejich přednášce.
Mění se nejen vzhled, ale i podmínky programů
Od ledna 2025 budou platit nové podmínky, které určí, kdo se stane partnerem Skliku na období jednoho kalendářního roku.
Certifikaci získají partneři, kteří se za uplynulý kalendářní rok zařadili mezi top 20 subjektů z hlediska nejvyšších obratů v reklamním systému Sklik za spravované klienty. Certifikaci navíc nově mohou kromě agentur získat i freelanceři.
Na Ověření budou mít nárok subjekty, které při stejné logice obsadí v pořadí partnerů 21.–220. příčku.
Počínaje červencem 2024 se do celkového obratu agentury nebo freelancera bude započítávat také investice jejich klientů do Zboží.cz. To ale platí pouze v případě, že existuje přiřazení (propojení) provozovny do Sklik účtu klienta, který je součástí clientlistu partnera.
Do hodnocení se samozřejmě i nadále promítá kvalitativní hledisko. Uspět tak mohou agentury a freelanceři s transparentním přístupem ke klientům a chutí se neustále vzdělávat a objevovat nové funkce Skliku. Jedině zodpovědní a proškolení specialisté přinesou svým klientům ty nejlepší výsledky.
Podtrženo, sečteno – na základě výsledků v kalendářním roce 2024 bude subjektům udělená Certifikace a Ověření pro celý rok 2025.
Dobrá zpráva pro partnery: Clientlist se bude vytvářet automaticky
Clientlist se od července 2024 bude vytvářet automaticky vždy první den v měsíci, a to podle hlavního správcovského účtu (agenturní / MCC účet). Clientlist se vygeneruje na základě přístupu partnera do účtů klientů v roli Správce kampaní nebo Administrátora účtu.
Pokud u klienta existuje několik hlavních správcovských účtů agentur nebo freelancerů, přiřazuje se klient do clientlistu subjektu podle nejstaršího přístupu. Proto si zkontrolujte, jestli je váš hlavní účet u spravovaných klientů právě tou nejstarší vazbou.
V případě vzniku nového hlavního správcovského účtu agentury nebo freelancera, je třeba tuto změnu oznámit konzultantovi Skliku nebo jinému kontaktu ve společnosti Seznam.cz.
Ti nejlepší získají cenu v rámci Agenturní spolupráce roku
Partneři v obou programech se automaticky stanou součástí ankety Agenturní spolupráce roku, ve které mohou získat zbrusu nové ocenění Certifikovaná agentura roku 2024 nebo Ověřená agentura roku 2024. Slavnostní předání ceny pak proběhne na podzim 2025 na konferenci Seznam fórum.
Hodnoticí kritéria v soutěži o Cerifikovanou nebo Ověřenou agenturu roku, kompletní znění podmínek a také aktualizovaný souhrn benefitů, které partneři získají, najdete na novém webu spolupráce.
Každá z firem má jiný pohled na to, co je ukazatelem úspěšnosti videoreklamy. Pro někoho to může být frekvence, pro jiného zase míra zhlédnutí, nebo naopak míra přeskočení reklamy. My v Skliku jsme se zaměřili právě na míru zhlédnutí. Vzali jsme to ale za opačný konec a položili si otázku, jak poznáme, že reklama efektivně zapůsobila na …
Mít zajímavou a vizuálně poutavou reklamu nemusí vždy stačit, pokud se budete zobrazovat na nevhodných pozicích. Co to znamená? Představte si, že se u článku s tragickou nehodou, kdy turbína letadla omylem nasála technika, zobrazí nádherný brandingový banner na robotický vysavač s turbo sáním. Jak asi zapůsobí reklama na čtenáře, a tedy vašeho potenciálního zákazníka? V takovém případě …
I přesto, že termín konce cookies třetích stran se stále odkládá, je potřeba se na něj co nejdříve připravit. Nyní to vypadá, že den D nastane už koncem příštího roku. My proto neusínáme na vavřínech a připravujeme se na blížící se změny už teď. Vyvíjíme nové produkty, aby se hodily pro všechny typy inzerentů a …
Zpracování osobních údajů
Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.
Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:
za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.
Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.
Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.
Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.