RTB výzva na téma „Mobilní Branding“ odhaluje svého vítěze 

Jak nejlépe oslovit uživatele na mobilních zařízeních? To předvedly agentury v nejnovější RTB výzvě, kde pracovaly s formáty Mobilního Brandingu na plochách Seznamu a jejich optimalizací. Kdo si vedl nejlépe? Pojďme si vítěze tohoto kola výzvy představit.

Mobilní Branding na Seznam RTB 

Reklamní plocha Mobilního Brandingu dosahuje dobrých výsledků ve vizibilitě. Objeví se na spodní straně okna mobilního zařízení a zůstane tam do doby, než ho uživatel sám zavře. Ačkoliv se jedná o malý formát, tak se od něj dají očekávat velké věci a je tak skvělou volbou pro oslovení zákazníka.  

Kdo se zapojil a jak jsme hodnotili 

Do RTB výzvy se tentokrát zapojil rekordní počet agentur, které se pochlubily svými promyšlenými kampaněmi. V naší soutěži měly šanci vyhrát hodnotné ceny včetně zveřejnění case study na našem Sblogu. 

Odborná porota hodnotila především následující: 

  • Originalitu a efektivitu strategie 
  • Cíle kampaně  
  • Optimalizaci kampaně 
  • Výsledky kampaně 

A kdo je vítězem? 

Rádi bychom napsali, že všichni. Ale jak už to znáte, výhru si v této soutěži může odnést pouze jeden. Tentokrát gratulace míří k Jakubovi Žákovi z agentury iProspect, který soutěžil s kampaní pro klienta Generali. Sledujte bedlivě seznamácký blog, kde brzy uveřejníme vítěznou case study, ve které se dočtete, jak vítěz pracoval s formátem Mobilního Brandingu. 

Jaké další soutěže chystáme? 

Nevyhráli jste? Nezoufejte. Chystáme pro vás další RTB výzvu, do které se budete moci přihlašovat od 19. srpna. Více informací se dozvíte na našem RTB webu v sekci Soutěže nebo v článku RTB výzvy 2024. A pokud jste netrpěliví, přihlásit se můžete i do naší druhé soutěže 1st party jízda se Seznamem. Těšíme se na další soutěžení a děkujeme všem přihlášeným za účast. 

Za tým RTB Aneta Richterová

Sdílet na sítích