Jak nejlépe oslovit uživatele na mobilních zařízeních? To předvedly agentury v nejnovější RTB výzvě, kde pracovaly s formáty Mobilního Brandingu na plochách Seznamu a jejich optimalizací. Kdo si vedl nejlépe? Pojďme si vítěze tohoto kola výzvy představit.
Mobilní Branding na Seznam RTB
Reklamní plocha Mobilního Brandingu dosahuje dobrých výsledků ve vizibilitě. Objeví se na spodní straně okna mobilního zařízení a zůstane tam do doby, než ho uživatel sám zavře. Ačkoliv se jedná o malý formát, tak se od něj dají očekávat velké věci a je tak skvělou volbou pro oslovení zákazníka.
Kdo se zapojil a jak jsme hodnotili
Do RTB výzvy se tentokrát zapojil rekordní počet agentur, které se pochlubily svými promyšlenými kampaněmi. V naší soutěži měly šanci vyhrát hodnotné ceny včetně zveřejnění case study na našem Sblogu.
Odborná porota hodnotila především následující:
Originalitu a efektivitu strategie
Cíle kampaně
Optimalizaci kampaně
Výsledky kampaně
A kdo je vítězem?
Rádi bychom napsali, že všichni. Ale jak už to znáte, výhru si v této soutěži může odnést pouze jeden. Tentokrát gratulace míří k Jakubovi Žákovi z agentury iProspect, který soutěžil s kampaní pro klienta Generali. Sledujte bedlivě seznamácký blog, kde brzy uveřejníme vítěznou case study, ve které se dočtete, jak vítěz pracoval s formátem Mobilního Brandingu.
Jaké další soutěže chystáme?
Nevyhráli jste? Nezoufejte. Chystáme pro vás další RTB výzvu, do které se budete moci přihlašovat od 19. srpna. Více informací se dozvíte na našem RTB webu v sekci Soutěže nebo v článku RTB výzvy 2024. A pokud jste netrpěliví, přihlásit se můžete i do naší druhé soutěže 1st party jízda se Seznamem. Těšíme se na další soutěžení a děkujeme všem přihlášeným za účast.
Jak účinně vyhodnotit kvalitu bannerových ploch a optimalizovat výsledky kampaní? Tuhle otázku jsme položili agenturám v poslední RTB výzvě zaměřené na práci s metrikou Plochoskóre v brandových kampaních. Co přesně jsme hodnotili a kdo z agentur si poradil nejlépe, a zvítězil? Pojďme se na to podívat.
Zajímá vás, jak dát světu vědět o přednostech vaší značky? Otestujte Mobilní Branding stejně jako iProspect s klientem Generali Česká pojišťovna. Cílem kampaně bylo maximalizovat dosah a přivést na web více návštěvníků. Jak agentura postupovala při optimalizaci a jak kampaň dopadla? To zjistíte v naší případovce.
Druhá RTB výzva roku 2024 je tady. Tentokrát se zaměříme na brandové kampaně a podíváme se na jejich metriky z jiného úhlu pohledu. A to díky využití jedinečného Plochoskóre dealu. Navíc, pro toho, kdo nám ukáže, jak získat z brandové kampaně využívající tento deal co nejúspěšnější výsledek, máme připravené hodnotné ceny.
Zpracování osobních údajů
Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.
Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:
za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.
Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.
Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.
Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.