Nákupní rádce Zboží.cz nezahálel ani v létě a přináší horké novinky. Objevte nové možnosti, jak svým potenciálním zákazníkům zobrazovat akční nabídky. Díky zlepšením jako rozšířená komunikace výhod, detekce poklesu ceny a možnost zobrazení slevových kuponů lidé snadno najdou vaše výhodné nabídky a nepromeškají žádnou slevovou akci.
Detekce poklesu ceny
S novou funkcí Detekce poklesu ceny dnes můžete zcela automaticky informovat zákazníky o skutečně výhodných nabídkách. Systém sleduje historický vývoj cen stovek milionů nabídek, a pokud najde opravdu zajímavý pokles ceny, upozorní uživatele.
Díky inteligentní detekci dnes najde uživatel každý den stovky tisíc produktů v reálných slevách, a to jak na produktových kartách Zboží.cz, tak ve Zboží inzerátech. Navíc nabídky, u kterých došlo ke snížení ceny, přinášejíe-shopům nárůst návštěvnosti až o 32 % ve srovnání s běžnou nabídkou.
Automatickou detekci poklesu ceny skvěle doplňuje zobrazení slevy. Více o jarní novince zjistíte na našem blogu.
Detailní informace o slevách i poklesu ceny najdete v naší Nápovědě.
Podpora slevových kupónů
Další možností, jak komunikovat výhodný nákup, je využití slevových kupónů. Tuto informaci teď nově propagujeme u nabídky přehledněji a navíc zobrazíme výši slevy, dobu platnosti i možnost snadného zkopírování slevového kódu.
Pokud dnes slevové kupóny patří do vašeho marketingového arzenálu, neváhejte a posílejte je i k nám prostřednictvím XML feedu. Slevový kupón zobrazíme jak na produktových kartách, tak u nabídek ve Zboží inzerátech.
Detailní informace o využití slevových kupónu najdete v naší Nápovědě.
Rozšířené výhody nákupu
Nyní můžete svým zákazníkům snadněji představit všechny benefity, které váš e-shop nabízí. Rozšíření funkce EXTRA_MESSAGE umožňuje zobrazit širokou škálu výhod, jako jsou prodloužená doba na vrácení zboží, doprava zdarma při vrácení, možnost nákupu na splátky nebo odborná instalace spotřebiče.
Všechny výhody se zobrazují přímo u konkrétních nabídek a zároveň jsou dostupné i na samostatné záložce společně se slevovými kupóny nebo slevovu. Extra benefity a služby k nákupu zvyšují atraktivitu vašeho e-shopu a pomáhají vám vyniknout mezi konkurencí.
Všechny výhody, o které jsme rozšířili funkci extra_message, najdete v naší Nápovědě.
Další doporučené nabídky
Nově jsme do dlouhodobého testování přidali funkci Další obchody v sekci Doporučených nabídek na produktové kartě. Zákazník tak může vybírat z většího počtu e-shopů, které prošly našimi pravidly pro doporučení. Inzerenti díky této změně mohou dosáhnout vyšší viditelnosti a většího množství prokliků i konverzí ze sekce Doporučené nabídky.
Dvě nové reklamní pozice pro značky
Vylepšili jsme i formát Product Ads, který přináší značkám a distributorům dvě nové reklamní pozice. Produkty lze nyní zviditelnit v sekci Podobné výrobky na produktové kartě a také na nové pozici ve výpisu produktů.
Nový párovací nástroj
Někdy se může stát, že nabídku nespárujeme s vhodnou produktovou kartou. Pro tyto případy teď přinášíme změny v párovacím nástroji, díky kterým snadno přepárujete nabídku na jiný produkt. Oceníte to v případech, kdy pro nedostatek dat napárujeme nabídku chybně nebo nejsme schopni zařadit vaši nabídku na existující produktovou kartu a místo toho vytvoříme novou.
Pokračujeme ve sjednocování produktové inzerce na Seznamu. Nově můžete na Zboží.cz a nabídkách Zboží.cz zobrazovaných ve vyhledávání na Seznamu nastavovat ceny za proklik prostřednictvím rozhraní Skliku. Jaké výhody přináší a jak ji nastavit? Standardně si můžete nastavovat ceny za proklik u inzerce Zboží.cz pomocí vložení max. CPC přímo do feedu k jednotlivým nabídkám nebo pomocí …
V listopadu jsme vás informovali o změnách ve spouštění konverzních a retargetingových kódů v souvislosti s novelou zákona o el. komunikacích. Abychom vám lépe pomohli se v problematice zorientovat, připravili jsme pro vás odpovědi na dotazy, se kterými jsme setkali. Jak Seznam zpracuje hity, které informaci o consentu vůbec neobsahují? Spuštění konverzních a retargetingových kódů …
Pravděpodobně jste se již setkali s informací, že kvůli novele zákona o elektronických komunikacích bude potřeba od příštího roku získávat souhlasy uživatelů před tím, než spustíte měřicí a marketingové kódy. Pojďme se podívat na to, co přesně se mění a hlavně – jak se můžeme společně připravit na změny, abychom dostáli zákonům a zároveň minimalizovali …
Zpracování osobních údajů
Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.
Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:
za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.
Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.
Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.
Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.