Detekce poklesu ceny, nové slevové kupóny a další skvělá vylepšení. Představujeme novinky na Zboží.cz 

Nákupní rádce Zboží.cz nezahálel ani v létě a přináší horké novinky. Objevte nové možnosti, jak svým potenciálním zákazníkům zobrazovat akční nabídky. Díky zlepšením jako rozšířená komunikace výhod, detekce poklesu ceny a možnost zobrazení slevových kuponů lidé snadno najdou vaše výhodné nabídky a nepromeškají žádnou slevovou akci.

Detekce poklesu ceny

S novou funkcí Detekce poklesu ceny dnes můžete zcela automaticky informovat zákazníky o skutečně výhodných nabídkách. Systém sleduje historický vývoj cen stovek milionů nabídek, a pokud najde opravdu zajímavý pokles ceny, upozorní uživatele.

Díky inteligentní detekci dnes najde uživatel každý den stovky tisíc produktů v reálných slevách, a to jak na produktových kartách Zboží.cz, tak ve Zboží inzerátech. Navíc nabídky, u kterých došlo ke snížení ceny, přinášejí e-shopům nárůst návštěvnosti až o 32 % ve srovnání s běžnou nabídkou.

Automatickou detekci poklesu ceny skvěle doplňuje zobrazení slevy. Více o jarní novince zjistíte na našem blogu.

Detailní informace o slevách i poklesu ceny najdete v naší Nápovědě.

Podpora slevových kupónů

Další možností, jak komunikovat výhodný nákup, je využití slevových kupónů. Tuto informaci teď nově propagujeme u nabídky přehledněji a navíc zobrazíme výši slevy, dobu platnosti i možnost snadného zkopírování slevového kódu.

Pokud dnes slevové kupóny patří do vašeho marketingového arzenálu, neváhejte a posílejte je i k nám prostřednictvím XML feedu. Slevový kupón zobrazíme jak na produktových kartách, tak u nabídek ve Zboží inzerátech. 

Detailní informace o využití slevových kupónu najdete v naší Nápovědě.

Rozšířené výhody nákupu

Nyní můžete svým zákazníkům snadněji představit všechny benefity, které váš e-shop nabízí. Rozšíření funkce EXTRA_MESSAGE umožňuje zobrazit širokou škálu výhod, jako jsou prodloužená doba na vrácení zboží, doprava zdarma při vrácení, možnost nákupu na splátky nebo odborná instalace spotřebiče.

Všechny výhody se zobrazují přímo u konkrétních nabídek a zároveň jsou dostupné i na samostatné záložce společně se slevovými kupóny nebo slevovu. Extra benefity a služby k nákupu zvyšují atraktivitu vašeho e-shopu a pomáhají vám vyniknout mezi konkurencí. 

Všechny výhody, o které jsme rozšířili funkci extra_message, najdete v naší Nápovědě.

Další doporučené nabídky

Nově jsme do dlouhodobého testování přidali funkci Další obchody v sekci Doporučených nabídek na produktové kartě. Zákazník tak může vybírat z většího počtu e-shopů, které prošly našimi pravidly pro doporučení. Inzerenti díky této změně mohou dosáhnout vyšší viditelnosti a většího množství prokliků i konverzí ze sekce Doporučené nabídky.

Dvě nové reklamní pozice pro značky 

Vylepšili jsme i formát Product Ads, který přináší značkám a distributorům dvě nové reklamní pozice. Produkty lze nyní zviditelnit v sekci Podobné výrobky na produktové kartě a také na nové pozici ve výpisu produktů.

Nový párovací nástroj

Někdy se může stát, že nabídku nespárujeme s vhodnou produktovou kartou. Pro tyto případy teď přinášíme změny v párovacím nástroji, díky kterým snadno přepárujete nabídku na jiný produkt. Oceníte to v případech, kdy pro nedostatek dat napárujeme nabídku chybně nebo nejsme schopni zařadit vaši nabídku na existující produktovou kartu a místo toho vytvoříme novou.

Zajímá vás víc? Ozvěte se na zbozi@firma.seznam.cz a my vám rádi poradíme

Tým Zboží.cz

Sdílet na sítích