Žebříčky nejlepších firem: další způsob, jak zviditelnit své podnikání

Jak víte z našich předchozích článků, dlouhodobě pracujeme na hodnoceních návštěvníků, kterých se nám daří získávat stále více. Právě tyto informace mohou být pro potenciálního zákazníka při výběru produktu nebo služby rozhodující. Vytvoření žebříčků nejlepších firem z daného oboru a lokality je dalším logickým krokem, kterým chceme podnikatelům pomáhat zvyšovat jejich viditelnost a důvěryhodnost. Pojďte se s námi podívat, jak žebříčky v praxi fungují.

Kde žebříčky najdete?

a) Na domovské stránce Firmy.cz

Díky umístění na výrazné ploše hned pod vyhledávacím polem mohou návštěvníka na první pohled zaujmout ještě předtím, než se rozhodne vyhledat svůj dotaz. Máte tak příležitost oslovit i tu skupinu lidí, která váš obor zrovna aktivně nehledá.

Koho žebříček zaujme, může se prokliknout na seznam nejlepších podniků v ČR nebo v jeho nejbližším okolí až s dvaceti výsledky.


b) V detailu firemního profilu

Umístění v žebříčku zobrazujeme hned pod popisem činnosti firmy, abychom vám pomohli zvýšit šanci, že zaujmete nové potenciální zákazníky.

c) Ve vyhledávání na Firmy.cz

Tady žebříčky najdete jednoduše pod odkazem na řazení od „nejlepšího“. Hned nad výpisem výsledků hledání, poskládané přesně podle kategorie a lokality, které návštěvník vybere.

d) Mezi přirozenými výsledky ve vyhledávačích

Při zadání relevantního dotazu se zdůrazněnou kvalitou mohou návštěvníci narazit na odkaz na samotný žebříček mezi prvními výsledky ve vyhledávači Seznam i Google.


Pravidla pro umístění v žebříčku

Základní podmínkou je zobrazení průměrného hodnocení s minimální hodnotou 4,0 (více viz Nápověda). Vedle průměrného hodnocení zohledňujeme i jejich celkový počet, kvalitu a aktuálnost. Tato kritéria vyhodnocujeme každý den, aby byla váha hodnocení vždy co nejrelevantnější a pozice v žebříčcích věrně odrážely kvality podniků potvrzené spokojenými klienty.

Přestože hodnocení není možné bezprostředně ovlivnit, můžete jejich sběr podpořit a vybídnout své zákazníky k hodnocení třeba pomocí widgetů.

Sponzor žebříčku nejlepších firem

Využíváte Seznam Naplno – placenou variantu firemního profilu na Firmy.cz? Pak vás můžeme umístit v žebříčku na sponzorované pozici. Potřebujeme ale, abyste splnili určité podmínky. Pokud má vaše firma dostatek jednotlivých dobrých hodnocení pro zobrazení toho průměrného (podrobně viz Nápověda), nesmí být toto hodnocení horší než 3,5. V žebříčku zviditelníme i firmy, které průměrné hodnocení nemají. Firmy zároveň nesmí být v žebříčku umístěny do sedmé pozice. Klienti, kteří tyto podmínky splňují, se mohou na reklamní pozici zobrazit prostřednictvím standardní aukce.

Zaujala vás tato možnost? Všechno vám rádi vysvětlíme ve vašem administračním rozhraní.

Více žebříčků, více příležitostí

Je dobré myslet na to, že u obou možností zařazení do žebříčku se může každý návštěvník rozhodovat podle trochu jiných kritérií. Vyplněný profil ho může přesvědčit spíš než první příčky. Doporučujeme tak nepodcenit žádné z těchto hledisek, stejně jako aktuálnost samotné nabídky.

Žebříčky nejsou zdaleka jedinou novinkou, kterou pro vás chystáme. Těšit se můžete třeba na představení nové podoby firemního profilu nebo využití modelů umělé inteligence, konkrétně jazykový model SeLLMa.

Za Firmy.cz Tomáš Vondra

Sdílet na sítích