Jak víte z našich předchozích článků, dlouhodobě pracujeme na hodnoceních návštěvníků, kterých se nám daří získávat stále více. Právě tyto informace mohou být pro potenciálního zákazníka při výběru produktu nebo služby rozhodující. Vytvoření žebříčků nejlepších firem z daného oboru a lokality je dalším logickým krokem, kterým chceme podnikatelům pomáhat zvyšovat jejich viditelnost a důvěryhodnost. Pojďte se s námi podívat, jak žebříčky v praxi fungují.
Kde žebříčky najdete?
a) Na domovské stránce Firmy.cz
Díky umístění na výrazné ploše hned pod vyhledávacím polem mohou návštěvníka na první pohled zaujmout ještě předtím, než se rozhodne vyhledat svůj dotaz. Máte tak příležitost oslovit i tu skupinu lidí, která váš obor zrovna aktivně nehledá.
Koho žebříček zaujme, může se prokliknout na seznam nejlepších podniků v ČR nebo v jeho nejbližším okolí až s dvaceti výsledky.
b) V detailu firemního profilu
Umístění v žebříčku zobrazujeme hned pod popisem činnosti firmy, abychom vám pomohli zvýšit šanci, že zaujmete nové potenciální zákazníky.
c) Ve vyhledávání na Firmy.cz
Tady žebříčky najdete jednoduše pod odkazem na řazení od „nejlepšího“. Hned nad výpisem výsledků hledání, poskládané přesně podle kategorie a lokality, které návštěvník vybere.
d) Mezi přirozenými výsledky ve vyhledávačích
Při zadání relevantního dotazu se zdůrazněnou kvalitou mohou návštěvníci narazit na odkaz na samotný žebříček mezi prvními výsledky ve vyhledávači Seznam i Google.
Pravidla pro umístění v žebříčku
Základní podmínkou je zobrazení průměrného hodnocení s minimální hodnotou 4,0 (více viz Nápověda). Vedle průměrného hodnocení zohledňujeme i jejich celkový počet, kvalitu a aktuálnost. Tato kritéria vyhodnocujeme každý den, aby byla váha hodnocení vždy co nejrelevantnější a pozice v žebříčcích věrně odrážely kvality podniků potvrzené spokojenými klienty.
Přestože hodnocení není možné bezprostředně ovlivnit, můžete jejich sběr podpořit a vybídnout své zákazníky k hodnocení třeba pomocí widgetů.
Sponzor žebříčku nejlepších firem
Využíváte Seznam Naplno – placenou variantu firemního profilu na Firmy.cz? Pak vás můžeme umístit v žebříčku na sponzorované pozici. Potřebujeme ale, abyste splnili určité podmínky. Pokud má vaše firma dostatek jednotlivých dobrých hodnocení pro zobrazení toho průměrného (podrobně viz Nápověda), nesmí být toto hodnocení horší než 3,5. V žebříčku zviditelníme i firmy, které průměrné hodnocení nemají. Firmy zároveň nesmí být v žebříčku umístěny do sedmé pozice. Klienti, kteří tyto podmínky splňují, se mohou na reklamní pozici zobrazit prostřednictvím standardní aukce.
Zaujala vás tato možnost? Všechno vám rádi vysvětlíme ve vašem administračním rozhraní.
Více žebříčků, více příležitostí
Je dobré myslet na to, že u obou možností zařazení do žebříčku se může každý návštěvník rozhodovat podle trochu jiných kritérií. Vyplněný profil ho může přesvědčit spíš než první příčky. Doporučujeme tak nepodcenit žádné z těchto hledisek, stejně jako aktuálnost samotné nabídky.
Žebříčky nejsou zdaleka jedinou novinkou, kterou pro vás chystáme. Těšit se můžete třeba na představení nové podoby firemního profilu nebo využití modelů umělé inteligence, konkrétně jazykový model SeLLMa.
Už delší dobu si můžete prostřednictvím administračního rozhraní Firmy.cz na svou stránku vložit widget (=odznak) s hodnocením a mapu s náhledem pobočky. Nově jsme přidali zcela nový widget s hodnocením vaší firmy a s logem Mapy.cz. Tento odznak můžete vložit do svých webových stránek nebo do podpisu vašeho e-mailu a posílit vaši značku logem Mapy.cz, …
Ode dnešního dne můžete rozšířit dosah svých reklamních sdělení do aukcí s výhodnější cenou prostřednictvím Jednoduché obsahové kampaně. Kde se zobrazuje a jak ji nastavit? Jednoduchá obsahová kampaň je nový typ kampaně, který máte k dispozici při přidání nové kampaně v rozhraní Skliku. Pro její zobrazování stačí zadat alespoň jednu reklamu a nastavit maximální cenu …
V listopadu jsme vás informovali o změnách ve spouštění konverzních a retargetingových kódů v souvislosti s novelou zákona o el. komunikacích. Abychom vám lépe pomohli se v problematice zorientovat, připravili jsme pro vás odpovědi na dotazy, se kterými jsme setkali. Jak Seznam zpracuje hity, které informaci o consentu vůbec neobsahují? Spuštění konverzních a retargetingových kódů …
Zpracování osobních údajů
Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.
Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:
za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.
Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.
Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.
Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.