Mapy.com přicházejí s novou kampaní, která se tentokrát odvážně opírá o negativní zkušenosti cestujících. S claimem „Straší vás hromadná doprava? Mapy.com vám ukážou cestu“ ukazuje oblíbená služba, že i to, co se na první pohled může zdát jako horor, lze proměnit v přehlednou a snadnou cestu.
Mapy.com dlouhodobě komunikují své nové funkce a vychytávky v pozitivním stylu, ale tentokrát marketingový tým zvolil kreativně zcela odlišnou cestu a chce zaujmout prostřednictvím kontrastu a mírně strašidelné nadsázky. Nová kampaň totiž staví na předpokladu, že hromadná doprava může být někdy dost komplikovaná a nepřehledná. „Rozhodli jsme využít vlastní zkušenosti z cestování hromadnou dopravou, které byly občas – s trochou nadsázky – skutečně hororové. V jízdních řádech nebo spojích se člověk dokáže pěkně zamotat a kampaň Mapy.com ukazuje, že díky našemu plánovači se z noční můry stává jednoduchá a rychlá cesta. Navíc víme, že kampaně pracující s napětím nebo dramatem dosahují o 42 % vyšší pozornosti*, takže jsme se rozhodli tohoto efektu využít,“ vysvětluje Karin Horáčková, brand manažerka Mapy.com, a dodává, že cílem je, aby lidé věděli, že na Mapy.com najdou všechny potřebné informace týkající se cestování přehledně a pohromadě – od trasování spoje až po aktuální zpoždění. Mapy.com dokážou naplánovat cestu MHD napříč celou Evropou, a to nejen klasicky autobusem, vlakem nebo metrem, ale i tramvají, přívozem nebo třeba lanovkou. V aplikaci si lidé naplánují celou cestu, od nejbližší zastávky až po příjezd do cíle. Snadno zjistí, kdy jejich spoj jede, zda má zpoždění, a vyberou si tu nejrychlejší variantu.
Kampaň odstartovala v pondělí 6. října 2025 a poběží celý měsíc. Komunikace je cílená především na krajská města v České republice a jejím hlavním záměrem je udržet uživatele přímo v prostředí Mapy.com, aby při plánování svých cest a při kombinování dopravních prostředků nemuseli hledat alternativy v jiných aplikacích.
O vizuální podobu se postaral interní kreativní tým společnosti Seznam.cz a výsledkem jsou statické bannery a krátká videa, která poběží na sociálních sítích Meta a X, dále v interní Seznam síti a síti formátů na Googlu nebo YouTube.
Seznam Zprávy si v sobotu zobrazilo 2 893 644 reálných uživatelů, kteří vygenerovali 33 278 821 page views, Novinky.cz si zobrazilo 2 826 066 reálných uživatelů, kteří vygenerovali 38 239 492 page views. Nejvyšší traffic na obou službách byl zaznamenám v sobotu před pátou hodinou odpolední a byl dvanáctkrát vyšší, než bývá v sobotu obvyklé. Celková …
Prémiový mobilní formát Interscroller zaujal uživatele napříč obory – zvýšil CTR až o 78 %, prodloužil čas na webu a podpořil brand i výkon. Přečtěte si případovku, která ukazuje, proč by neměl chybět ani ve vašem marketingovém mixu.
Po nedávném souhrnu novinek přinášíme přehled nových kategorií, nově založených či upravených parametrů a dalších změn, ke kterým došlo v září roku 2025.
Zpracování osobních údajů
Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.
Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:
za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.
Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.
Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.
Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.