Mapy.com přicházejí s novou kampaní, která se tentokrát odvážně opírá o negativní zkušenosti cestujících. S claimem „Straší vás hromadná doprava? Mapy.com vám ukážou cestu“ ukazuje oblíbená služba, že i to, co se na první pohled může zdát jako horor, lze proměnit v přehlednou a snadnou cestu.
Mapy.com dlouhodobě komunikují své nové funkce a vychytávky v pozitivním stylu, ale tentokrát marketingový tým zvolil kreativně zcela odlišnou cestu a chce zaujmout prostřednictvím kontrastu a mírně strašidelné nadsázky. Nová kampaň totiž staví na předpokladu, že hromadná doprava může být někdy dost komplikovaná a nepřehledná. „Rozhodli jsme využít vlastní zkušenosti z cestování hromadnou dopravou, které byly občas – s trochou nadsázky – skutečně hororové. V jízdních řádech nebo spojích se člověk dokáže pěkně zamotat a kampaň Mapy.com ukazuje, že díky našemu plánovači se z noční můry stává jednoduchá a rychlá cesta. Navíc víme, že kampaně pracující s napětím nebo dramatem dosahují o 42 % vyšší pozornosti*, takže jsme se rozhodli tohoto efektu využít,“ vysvětluje Karin Horáčková, brand manažerka Mapy.com, a dodává, že cílem je, aby lidé věděli, že na Mapy.com najdou všechny potřebné informace týkající se cestování přehledně a pohromadě – od trasování spoje až po aktuální zpoždění. Mapy.com dokážou naplánovat cestu MHD napříč celou Evropou, a to nejen klasicky autobusem, vlakem nebo metrem, ale i tramvají, přívozem nebo třeba lanovkou. V aplikaci si lidé naplánují celou cestu, od nejbližší zastávky až po příjezd do cíle. Snadno zjistí, kdy jejich spoj jede, zda má zpoždění, a vyberou si tu nejrychlejší variantu.
Kampaň odstartovala v pondělí 6. října 2025 a poběží celý měsíc. Komunikace je cílená především na krajská města v České republice a jejím hlavním záměrem je udržet uživatele přímo v prostředí Mapy.com, aby při plánování svých cest a při kombinování dopravních prostředků nemuseli hledat alternativy v jiných aplikacích.
O vizuální podobu se postaral interní kreativní tým společnosti Seznam.cz a výsledkem jsou statické bannery a krátká videa, která poběží na sociálních sítích Meta a X, dále v interní Seznam síti a síti formátů na Googlu nebo YouTube.
Vlastní databáze zákazníků obsahuje cenné informace o tom, jak zákazníci nakupují a jaké služby využívají. Pro každého podnikatele je to zároveň zdroj dat, jak s nimi pracovat dál. Kdo dokáže správně segmentovat a načasovat komunikaci, může dosáhnout výrazného růstu – jako PROTEA Software, která letos pomocí cílení na majitele starších verzí BricsCADu získala během čtyř měsíců více upgradů než obvykle a nabídla jim poslední šanci na zvýhodněný přechod na novou verzi.
Srpnová Sklik výzva se zaměřila na Dynamický retargeting návštěvníků Seznamu. Tento formát umožňuje oslovit uživatele, kteří zatím nenavštívili web inzerenta, ale pohybují se na službách Seznamu a zajímají se o podobný obsah. Kdo si odnáší ocenění tentokrát?
Od 3. listopadu 2025 upravujeme cenu za jednu aktivaci Topování z 4 Kč na 5 Kč. Díky této drobné změně udržíme stabilní výkon a rozvoj služby, která vašim inzerátům dlouhodobě zajišťuje vyšší viditelnost, více poptávek a rychlejší prodej.
Zpracování osobních údajů
Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.
Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:
za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.
Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.
Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.
Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.