Ve čtvrtek 20. listopadu se v pražském Salsita Clubu uskutečnila už čtvrtá RTB komunita. Nové prostředí dodalo akci víc prostoru i lehčí „party“ atmosféru. Než se setkání přepnulo do networkingu a PubQuizu, čekala na účastníky dávka inspirace v podobě dvou přednášek o nových trendech využívání RTB.
DOOH s real-time daty nebo video v CTV
Program otevřela Debora Chudá z OMD. Ukázala, jak agentura pracuje s videem napříč TV, CTV, streamingem i digitálem, a proč mají velké obrazovky v omnichannelu pořád silné místo. Na příkladech ukázala, že dokážou udržet pozornost a podpořit kvalitní zásah.
Následně vystoupil Viktor Lubyanyy z agentury Publicis Groupe s tématem zaměřeným na atraktivní formát DOOH – programaticky nakupované venkovní reklamní plochy. Na kampani pro COOP ukázal, jak fungují inovativní plochy Version 3, které umí průběžně vyhodnocovat demografii i imprese. Díky tomu šlo přesněji měřit výkon kampaně i její vliv na prodeje, což u předchozích verzí možné nebylo.
Ocenění za práci s daty a různými formáty
Součástí programu bylo také vyhlášení vítězů 1st party jízdy a RTB výzvy. 1st party jízda se hodnotila za Q2 a Q3 a ocenění získaly agentury OMD, Publicis a Effectix, které se podělily o své zkušenosti v krátkých rozhovorech. RTB výzvu vyhrála agentura Proficio za práci s formátem omnichannel pro klienta Direct pojišťovna. Všichni ocenění si odnesli poukázky, poháry i diplomy.
Večer patřil PubQuizu
Vyhlášení uzavřelo první část akce a plynule se přešlo do večera v přátelské atmosféře. Martin Jandora rozjel PubQuiz, kde týmy bojovaly se záludnými otázkami a napětí rychle vystřídala radost z výher i společné oslavy u dobrého jídla a pití.
Dobrá tečka za rokem
Poslední RTB komunita letošního roku přinesla prostornější místo konání, více hostů, inspirativní přednášky i zábavnější program. Hlavním cílem bylo dát lidem z oboru víc prostoru k navazování nových kontaktů a posílit vzájemné propojení. A to se jednoznačně podařilo.
Za RTB tým Eliška Nová