Přejít na obsah

Novinky

(Stránka 16)



Brand building: Proč se mu věnovat?

20. prosince 2021

Váš brand je to, co o vás říkají ostatní, když s nimi nejste v místnosti, tak zní v marketingu hojně citovaný výrok Jeffa Bezose, zakladatele společnosti Amazon. Ten jinými slovy říká, že brand znamená pověst – tedy zda vás lidé znají a jak o vás smýšlejí. V sérii článků se v nejbližších týdnech zaměříme na disciplínu zvanou brand building, …


14. prosince 2021

Sauto.cz je nyní plně uzpůsobeno pro inzerci elektromobilů. Nově se při výběru paliva „elektro“ automaticky přizpůsobí pole pro zadání technických parametrů vozu tak, aby odpovídalo potřebám inzerce elektromobilů. Novinka se týká také absence povinnosti zadávat obsah motoru a je dostupná i v případě vkládání inzerce pomocí importních softwarů.


Získejte nové zákazníky pro váš e-shop díky DRTG návštěvníků Seznamu

Počínaje dnešním dnem mají inzerenti využívající DRTG možnost rozšířit zásah svých kampaní o další relevantní zákazníky zajímající se přesně o produkty, které aktuálně nabízí. Díky tomu, že funguje na datech Seznamu, budou publika k dispozici i po blížícím se konci cookies třetích stran. Jak nové cílení funguje a jak jej nastavit pro maximální výkon? Nové …


Přihlášení přes Seznam pomáhá v úspěšném dokončení nákupů. Nově díky Programia také na velkých českých e-shopech

Eva Libichová 25. října 2021

Problém s opuštěným košíkem zná asi každý majitel e-shopu. Zákazníky často odradí právě poslední krok, kdy se mají na web zaregistrovat nebo zdlouhavě vypisovat své údaje. Přemýšleli jste, jak tuto potíž vyřešit? My ano. Je tu Přihlášení přes Seznam.  O Přihlášení přes Seznam S Přihlášením přes Seznam stačí jeden klik a lidé se jednoduše zaregistrují …


Potřebujete vyhodnotit brandové kampaně? Využijte Seznam Brand Lift

Jak zjistíte, že se vaše značka dostala do povědomí zákazníků? Se Seznam Brand Liftem vyhodnotíte cíle vaší kampaně a míru zvýšení povědomí o značce. Podívejte se, jak tento nástroj pomohl firmě Hyundai Motors s jejich kampaní Jedeme na Euro. Seznam Brand Lift vám pomůže měřit dopady brandových kampaní na vaše značky. Jde o jednoklikový dotazník, …


Díky překladači se nám daří zjednodušit život 1,7 milionu uživatelům Seznamu

Eva Libichová 20. října 2021

Není asi překvapením, že uživatelé Seznamu navštěvují také zahraniční stránky. Z našich dat víme, že jde především o zahraniční e-shopy nebo weby sociálních sítí. Cizojazyčné stránky tvoří přibližně 10 % všech navštívených stránek z Prohlížeče Seznam. A právě proto jsme se rozhodli vylepšit náš překladač. Ten vám teď kvalitně a plynule přeloží stránky až ze …

Zpracování osobních údajů

Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.

Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:

  • za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
  • za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.

Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.

Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.

Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.

Beru na vědomí