Přejít na obsah

Pro klienty a specialisty

(Stránka 143)



Jak na Zboží.cz: Reklamní bannery na Zboží.cz

Veronika Geltner 19. listopadu 2018

Desátý díl seriálu Jak na Zboží.cz se věnoval sdílením zkušeností zákazníků s nakupováním na internetu. Teď si vysvětlíme, jaké jsou na nákupním rádci možnosti grafické reklamy.


Nové možností cílení v RTB – segmenty B2B

15. listopadu 2018

Během letního období jsme v oddělení cílené reklamy zaznamenali zvýšenou poptávku trhu po B2B segmentech. Jsme rádi, že se nám podařilo zájem trhu reflektovat a rozlousknout tak další oříšek v podobě nových cílových skupin. Zlepšili jsme cílení na B2B sektor pomocí dat z Firem.cz


Reportáž: Klub Sklik 2018

Eva Libichová 9. listopadu 2018

Ve dnech 18. a 19. října jsme přivítali zástupce certifikovaných agentur již na 3. ročníku Klubu Sklik. Certifikované agentury pro obdržení certifikace Sklik musí splnit náročné požadavky, které jsou pak pro jejich klienty zárukou, že budou jejich kampaně Skliku v dobrých a zkušených rukou. Klub Sklik je tak jednou z odměň, kterou agentury od Skliku dostávají za …


Co podzim přinesl na Sreality

8. listopadu 2018

V posledních letech je mezi realitními kancelářemi skloňován obtížný nábor nemovitostí. Z průzkumů mezi uživateli serveru Sreality.cz víme, že 6 %, což je měsíčně přes 80 000 reálných uživatelů, navštíví Sreality.cz za účelem srovnání ceny nemovitosti před jejím prodejem. Díky podzimním novinkám máte možnost tyto uživatele oslovit.


Jak na Zboží.cz: Zákaznické recenze

Veronika Geltner 7. listopadu 2018

Devátý díl seriálu Jak na Zboží.cz se věnoval vyhodnocování kampaně. Tentokrát si vysvětlíme, jak na Zboží.cz mohou zákazníci sdílet své zkušenosti s nakupováním na internetu.


Rozšiřujeme zásah frázové shody

5. listopadu 2018

Frázová shoda se využívá pro přesnější oslovení uživatelů, protože vyžaduje, aby se klíčové slovo shodovalo s vyhledávaným dotazem v pořadí slov, tvarem a diakritikou. Poslední zmíněnou podmínku nově upravíme tak, abyste ve vyhledávání oslovili více potenciálních zákazníků.

Zpracování osobních údajů

Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.

Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:

  • za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
  • za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.

Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.

Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.

Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.

Beru na vědomí