Přejít na obsah

Pro klienty a specialisty

(Stránka 169)



Vyladěné kategorie na Zboží.cz v lednu

8. ledna 2018

Je tu nový rok 2018 a na Zboží.cz jsme až do konce toho minulého věnovali ladění kategorií. Během prosince jsme prošli, zkontrolovali a upravili další kategorie a jejich aktuální seznam vám nyní přinášíme.


Jak na framework STDC na Seznamu?

Framework STDC se věnuje komplexnímu plánování kampaní, od budování povědomí, přes zaujetí potenciálního zákazníka a výkonnostní strategii, až po péči o klienta. Díky němu dokáže marketér správně rozplánovat kampaň, její zacílení, obsah sdělení a zaměřit se na ty správné metriky pro vyhodnocení. Jak aplikovat tuto strategii na službách Seznamu?


Připravujeme se na rozšířenou volnou shodu v Skliku

19. prosince 2017

Aktuálně testujeme v uzavřeném beta testu rozšířenou volnou shodu. Díky ní pokryjete širší spektrum relevantních dotazů od vašich zákazníků a získáte tak více konverzí. Jak bude fungovat a jak se připravit na spuštění?


Vyladěné kategorie na Zboží.cz v prosinci

15. prosince 2017

I před Vánoci se na Zboží.cz nadále věnujeme ladění kategorií. Během listopadu jsme prošli, zkontrolovali a upravili další kategorie a jejich aktuální seznam vám nyní přinášíme.


Seznam.cz zachovává ceny reklamy i pro rok 2018. Pro inzerenty se chystají novinky v RTB, videu i mobilu

Seznam.cz zachovává současné ceníkové ceny na valné většině svých inzertních ploch i pro rok 2018. Navíc inzerentům, kteří své celoroční kampaně objednají do 15. února, nabídne ty nejvýhodnějších podmínky na další rok. Seznam.cz zároveň reaguje na zvýšenou poptávku po mobilních reklamních plochách. K jejich letos již zdvojnásobenému počtu přidá v roce 2018 další. Podobný trend …


Jak správně používat limit a offset v metodách pro statistické reporty v API Drak

6. prosince 2017

Nejběžnějším využitím API Skliku je bezpochyby stahování statistik. Drak, na rozdíl od předchozí verze Cipísek, má pro toto čtení dvoustavový systém volání – createReport a readReport. Jejich používání vyvolává spousty otázek. Nejčastější z nich je směřována hlavně na nastavení a fungování limitu a offsetu. Tímto článkem se to pokusím co nejvíce objasnit.

Zpracování osobních údajů

Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.

Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:

  • za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
  • za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.

Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.

Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.

Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.

Beru na vědomí