Přejít na obsah

Pro klienty a specialisty

(Stránka 180)



Jak správně nastavit své výkonnostní kampaně

12. prosince 2016

Společnost Justo využívala na Firmy.cz placenou podobu firemních profilů. V srpnu 2016 nás klient oslovil s tím, že by rád zefektivnil nastavení kampaní. S klientem jsme se dohodli na úpravě kampaně. Kampaň měla působit lokálně, abychom podpořili všechny pobočky klienta v jednotlivých městech ČR. Cílem tedy bylo navýšit počet objednávek. Během nastavování je třeba dodržet …


Jak navýšit proklik na webové stránky z Firmy.cz

12. prosince 2016

Autobazar DAVO CAR měl na Firmy.cz neplacené firemní profily od roku 2008. V srpnu 2016 nás klient oslovil s tím, že by rád investoval do propagace na Firmy.cz. Dohodli jsme se na spuštění kampaně s cílením na celou ČR. Cílem bylo navýšení výkonu z Firmy.cz. Spuštěním kampaně klient automaticky získal profil Seznam naplno, díky kterému …


Registrace e-shopu snadno a rychle díky Zboží.cz

8. prosince 2016

Chceme internetovým obchodům usnadnit využívání Zboží.cz, proto jsme připravili dvě novinky, díky kterým rychle zvládnou nejen registraci, ale také se jednoduše zorientují v nabídce e-shopového řešení a v tom, které podporují jednotlivé funkce Zboží.cz.


Jak dosáhnout na kampaně, které nabírají zakázky?

6. prosince 2016

Jak oslovit své zákazníky právě v tom okamžiku, kdy naše služby potřebují? Michal Zadák, manažer serveru Sreality.cz představuje způsob, jakým Seznam.cz pomáhá realitním kancelářím k efektivnímu získávání zakázek. Zjistíte, jaké výhody nabízí profil Seznam naplno a co přináší oslovení potenciálních klientů skrze nejnavštěvovanější místa českého internetu. Osminásobný nárůst návštěvnosti už stojí za úvahu, co myslíte?


Novinka pro e-shopy: Se založením či napárováním produktu Zboží.cz pomůže do 48 hodin

23. listopadu 2016

Se žádostí o založení nového produktu či s napárováním nabídky e-shopu na produkt Zboží.cz, kterou e-shop odešle po 1. 11. 2016 prostřednictvím administračního rozhraní, dokážeme pomoci do 48 hodin. Před Vánoční sezonou tak pomůžeme e-shopům napárovat maximální počet produktů, které automatický systém nerozpozná. Díky tomu, budeme lidem nabízet kvalitní produkty v adekvátním počtu včetně novinek na trhu. …

Zpracování osobních údajů

Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.

Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:

  • za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
  • za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.

Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.

Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.

Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.

Beru na vědomí