Přejít na obsah

Pro klienty a specialisty

(Stránka 181)



Vývoj v Skliku

15. listopadu 2016

Odbavit více jak 15 milionů dotazů denně, být propojen s 1 miliardou česky psaných stránek a do toho zakomponovat desetitisíce aktivních účtů v Skliku není jen tak. Podívejte se, jak vypadá náš tým vývojářů, na čem pracují a koho aktuálně hledají, aby se reklama v Skliku mohla vyvíjet ještě rychleji.


Jak spolehlivě nakoupit dárky na poslední chvíli?

14. listopadu 2016

Také letos Zboží.cz připravilo funkci „Doručení do Vánoc“. Díky ní e-shopy své zákazníky snadno informují, že se na ně s pořízením dárků pro své blízké mohou spolehnout. „Protože vloni tato služba měla velký úspěch, rozhodli jsme se ještě ji vylepšit. Připravili jsme filtrování podle garance doručení do Štědrého dne nejen mezi e-shopy, ale také mezi konkrétními …


Jak zvýšit výkon kampaní na Firmy.cz

8. listopadu 2016

EXIM tours na Firmy.cz dlouhodobě investuje do svého firemního profilu. V červenci 2016 nás klient oslovil s prosbou o co nejefektivnější nastavení kampaní. Klient každoročně zaznamenal vyšší zájem o zájezdy v červenci než v srpnu. Cílem tedy bylo udržet v srpnu stejný výkon jako v červenci. Díky několika změnám na svém firemním profilu dostal klient …


Jak zvýšit počet objednávek přes Firmy.cz

8. listopadu 2016

Mototechna u nás měla dlouhodobě neplacené firemní profily. V červenci 2016 nás klient oslovil s tím, že by rád do propagace na Firmy.cz investoval. Dohodli jsme se na spuštění kampaně. Cílem bylo navýšit počet objednávek. Spuštěním kampaně klient automaticky získal profil Seznam naplno, díky kterému jsme jej zviditelnili na nejnavštěvovanějších českých stránkách: hlavní stránce Seznam.cz, …


ROI Story přichází mezi certifikované agentury

Online marketing se neustále vyvíjí a Sklik s ním. Agentury na sobě pracují, aby mohly svým klientům nabídnout ty nejlepší služby. Na tom záleží i nám, a proto certifikovaným agenturám pomáháme se vzdělávat, přispíváme k rozvoji jejich klientů a pořádáme akce, kde s nimi sdílíme informace o novinkách a fungování Skliku a Seznam.cz obecně. V neposlední řadě mají agentury a jejich klienti přednostní přístup k testování nových funkcí.

Zpracování osobních údajů

Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.

Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:

  • za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
  • za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.

Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.

Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.

Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.

Beru na vědomí