Přejít na obsah

Pro klienty a specialisty

(Stránka 57)



25. ledna 2022

Na Sreality.cz jsme nově rozšířili možnost hledání u bytů a domů k prodeji či dražbě o další filtr. Tím je možnost filtrovat nemovitosti i podle PENB (Průkazu energetické náročnosti budovy), který může být dalším rozhodujícím faktorem pro výběr nemovitosti.


Rozšiřte efektivně zásah s novým typem kampaně

Ode dnešního dne můžete rozšířit dosah svých reklamních sdělení do aukcí s výhodnější cenou prostřednictvím Jednoduché obsahové kampaně. Kde se zobrazuje a jak ji nastavit? Jednoduchá obsahová kampaň je nový typ kampaně, který máte k dispozici při přidání nové kampaně v rozhraní Skliku. Pro její zobrazování stačí zadat alespoň jednu reklamu a nastavit maximální cenu …


Zvyšte zásah cílených kampaní pomocí 1st party dat

Už není žádnou novinkou, že od roku 2023 nebude možné k cílení online reklamy využívat cookies třetích stran. Budoucnost bez 3rd party cookies je velkou výzvou pro reklamní ekosystémy, které byly tak úspěšné díky široké dostupnosti dat vhodných k cílení a velkému množství poskytovatelů cílení. Zároveň ale tato výzva představuje i obrovskou příležitost pro všechny, …


Tipy, jak využít fotogalerii jako další reklamní prostor

Veronika Geltner 21. ledna 2022

Už jste se zapojili do Seznam Newsfeed a vaše články se pravidelně zobrazují na domovské stránce Seznam.cz? Pak možná ještě nevíte, že pokud na svém obsahovém webu máte fotogalerii, můžete ji snadno využít jako prostor pro další reklamní plochy a zvýšit tak výnosy z reklamy. Rychlé a jednoduché nastavení Pokud na svých stránkách již fotogalerii …


Jak na akviziční kampaně v Skliku

Při inzerování v obsahové síti Skliku hrají zásadní roli akviziční kampaně. Ty mají za úkol především přivádět nové potenciální zákazníky a kromě toho také podporují brand. Zajímá vás, jaké formáty jsou pro akviziční kampaně vhodné? V tomto videu vám je představíme, a to včetně praktických tipů. Například jak pracovat s rozpočtem, frekvencí zobrazení a dalším …


Jak na ještě efektivnější cílení i bez cookies třetích stran?

Veronika Geltner 20. ledna 2022

Loni v září jsme v rámci Skliku představili zásadní novinku, kterou je cílení na vlastní seznamy zákazníků. Díky němu mohou klienti pracovat s vlastními e-mailovými adresami a využít data z CRM či CDP systémů. S jedním takovým jsme zároveň spojili síly. Proč se to vyplatí? Údaje o zákaznících sesbírané z „první ruky“ (tzv. 1st party data) samotnou firmou jsou úplný …

Zpracování osobních údajů

Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.

Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:

  • za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
  • za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.

Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.

Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.

Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.

Beru na vědomí