Nové kategorie a parametry na Zboží.cz od září 2024
Po nedávném souhrnu novinek přinášíme přehled nových kategorií, nově založených či upravených parametrů a dalších změn, ke kterým došlo v srpnu roku 2024.
(Stránka 7)
Po nedávném souhrnu novinek přinášíme přehled nových kategorií, nově založených či upravených parametrů a dalších změn, ke kterým došlo v srpnu roku 2024.
Nákupní rádce Zboží.cz nezahálel ani v létě a přináší horké novinky. Objevte nové možnosti, jak svým potenciálním zákazníkům zobrazovat akční nabídky. Díky zlepšením jako rozšířená komunikace výhod, detekce poklesu ceny a možnost zobrazení slevových kuponů lidé snadno najdou vaše výhodné nabídky a nepromeškají žádnou slevovou akci.
Léto končí, a proto je čas vybalit kufry, vysypat písek z bot a ponořit se do plánování marketingových kampaní. Pokud máte chuť se zviditelnit a zároveň získat hodnotné ceny, máme pro vás další Sklik výzvu. Tentokrát se vrhneme do světa akvizičních kampaní v obsahové síti.
Martin Palounek, další vítěz naší RTB jízdy, nám v rozhovoru poodhalil své zkušenosti s úbytkem cookies třetích stran, testováním cookieless řešení a výzvami spojenými s novými strategiemi pro cílení reklamy. Jaké dopady mají změny v digitálním prostředí na jeho klienty a co očekává od budoucího vývoje RTB?
Zajímá vás, jak dát světu vědět o přednostech vaší značky? Otestujte Mobilní Branding stejně jako iProspect s klientem Generali Česká pojišťovna. Cílem kampaně bylo maximalizovat dosah a přivést na web více návštěvníků. Jak agentura postupovala při optimalizaci a jak kampaň dopadla? To zjistíte v naší případovce.
Jak se na cookieless éru připravuje jedna z vítězných agentur naší RTB výzvy GroupM Nexus? Ať už se Google rozmyslí ohledně cookies jakkoliv, v agentuře jsou připraveni. A to na jakoukoliv variantu. Vyzpovídali jsme specialisty Nikolu Písaříkovou a Kryštofa Klímu, kteří nám situaci popsali podrobněji. Sdělení je jasné: hledejte nové cesty a buďte připraveni na změny.
Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.
Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:
Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.
Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.
Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.