Případové studie
(Stránka 32)
Případová studie Sklik Retargeting – Zoot, a.s.
ZOOT, a.s. je společnost, která nabízí ve svém e-shopu oblečení a doplňky výrobců z celého světa. Společně s agenturou Red Media s.r.o., která se stará o jejich PPC kampaně, se rozhodli zvýšit počet objednávek pomocí oslovení uživatelů, kteří navštívili e-shop zoot.cz, nebo zde už nakoupili.
Sklik Retargeting – 9 měsíců poté
22. ledna tohoto roku jsme spustili dlouho očekávaný Sklik Retargeting do veřejné bety. Více než 9 měsíců má tedy možnost každý inzerent oslovovat návštěvníky svého webu se speciálními nabídkami nebo oslovovat zákazníky stávající a přimět je k dalšímu nákupu. Jak se retargeting za poslední měsíce vyvíjel? A jak inzerentům funguje? Pojďme si udělat malé shrnutí a představit si i úspěšný příběh prodejce parfémů Elnino.cz.
Případová studie Sklik Retargeting s Invia.cz
Invia.cz je přední český zprostředkovatel zájezdů. Neustále hledá další cesty jak oslovit nové zákazníky i jak proměnit více návštěvníků svého webu v zákazníky. V prosinci roku 2013 jsme společnost Invia.cz a její agenturu PPCguru oslovili s nabídkou účastnit se uzavřeného beta testu Sklik Retargetingu.
Navýšili jsme inzerentovi počet objednávek o 50 % využitím obsahové sítě Skliku!
Přemýšlíte jakým způsobem zvýšit objem objednávek ve svých PPC kampaních? Následující případová studie ukazuje, že výrazného navýšení počtu objednávek můžete dosáhnout pomocí obsahové sítě Skliku.
Jak navýšit počet objednávek o 25 %?
Ještě neinzerujete v obsahové síti Sklik? Pokud byste chtěli navýšit objem objednávek a přitom ještě snížit průměrné náklady na objednávku stejně jako inzerent v naší případové studii, je nejvyšší čas s tím začít!