Jak jsme zviditelnili pohádkový hotel v Karlových Varech
Karlovy Vary jsou oblíbenou destinací pro české i zahraniční turisty. A naším úkolem bylo hostům lázeňského města představit hotel našeho klienta. Podívejte se, jak se nám to podařilo.
(Stránka 6)
Karlovy Vary jsou oblíbenou destinací pro české i zahraniční turisty. A naším úkolem bylo hostům lázeňského města představit hotel našeho klienta. Podívejte se, jak se nám to podařilo.
Značka Manutan na Zboží.cz inzeruje přes 70 000 produktů. Výrobce vybavení pro průmyslovou výrobu, sklady, dílny a kanceláře si přál oslovit více relevantních zákazníků. To se podařilo díky zařazení většiny nabídek do kategorií Zboží.cz.
Black Friday je skvělá příležitost pro všechny specialisty, jak na sebe upoutat pozornost. V další Sklik výzvě jsme se proto zaměřili na více odvětví, které podpoří klientovu značku. Tentokrát jsme v ní hodnotili nejen efektivitu, ale i kreativu a kombinaci různých typů cílení. Digitální agentura bV24 se výzvy skvěle chopila, a tak není divu, že se také stala jejím vítězem.
Portál Služby firem, který jsme spustili v polovině roku 2022, vám umožní zdarma propagovat vaše podnikání a služby, a tím oslovit potenciální klienty. Služby firem využívá i podnikatelka Jolanta Balon. Jak je s výsledky spokojená?
Jak rozšířit zásah kampaní, zvýšit obrat a zároveň dodržet cílové PNO? Klienti Agrofortel a Spořílek se rozhodli využít akviziční cílení pomocí dynamického retargetingu návštěvníků produktů na webech Seznamu. Tento typ cílení zobrazuje uživatelům reklamu na konkrétní produkt z klientova XML feedu, který si ve Vyhledávači od Seznamu prohlíželi. Třeba vás výsledky kampaně inspirují k tomu, jak s cílením pracovat.
Oslovit reklamou zákazníky, kteří využívají prohlížeč Google, je celkem hračka. Ale zacílit na uživatele s prohlížeči Safari nebo Firefox, to je už pěkný oříšek. Výzvy máme rádi, a tak jsme se do toho s klientem Deichmann pustili. Využili jsme k tomu videoreklamu a cílili jsme především na lidi se zájmem o nakupování a slevy.
Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.
Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:
Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.
Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.
Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.