
Dosáhli jsme jednoho milionu registrovaných uživatelů. Měsíčně přibyde na službě průměrně 4000 nově registrovaných uživatelů a zobrazí si ji dva miliony návštěvníků. To odpovídá asi 50 % domácností v Česku.
Dosáhli jsme jednoho milionu registrovaných uživatelů. Měsíčně přibyde na službě průměrně 4000 nově registrovaných uživatelů a zobrazí si ji dva miliony návštěvníků. To odpovídá asi 50 % domácností v Česku.
Nákupní rádce Kupi.cz spustil na svém online magazínu nový formát placené inzerce. Od října může klient kromě obsahové spolupráce a PR článku využít další možnost placené reklamy, kterou nabízí obchodní tým pod názvem Seznam Advertorial. Přesné zacílení máme v malíčku Tento reklamní formát, který velmi věrně simuluje nekomerční redakční text, lze cílit na vybranou lokalitu, …
Stačí zanechat e-mail a o všem důležitém vám dáme vědět.
Magazín největšího českého rádce Kupi.cz, který pomáhá s každodenními nákupy, má za sebou úspěšné léto. I přesto, že v letních měsících čtenost online magazínů obecně klesá a ve zpravodajství se tomuto období říká „okurková“ sezona, Kupi Magazín nezahálel. Kromě užitečných rad, inspirací a informací pro všechny se zájmem o nákupy zařadil do svého obsahu také …
Nejen my v Kupi.cz se chceme neustále zlepšovat. Stejnou motivaci mají i naši zákazníci. Proto jsme sesbírali několik dotazů ohledně tvorby letáků a využití dat. Odpovědi na ně možná pomohou i vám. Dotazy vychází také z rozhovoru s Hynkem Zbořilem, který vyšel na portálu Mediaguru.cz.
Nakupování na internetu se stává stále více oblíbené, což má pozitivní vliv také na online letáky. Koronakrize přivedla ve větší míře do online světa i ty, kteří se v něm dříve tolik neorientovali – seniory. O tom, jak se Kupi.cz daří a co přináší klientům, se rozpovídal Hynek Zbořil, výkonný ředitel Kupi.cz. Online nakupování přichází …
Na Kupi.cz objevujeme velké možnosti využití geolokace neboli „geocodingu“ v praxi. Díky našim rozsáhlým datům umíme zjistit, ve kterém koutu České republiky se určité online letáky či produkty prohlížejí nejvíce a kde má značka ještě rezervy. Jak s touto informací mohou naložit výrobci či prodejci v FMCG? Jak podrobné jsou mapy Na základě geolokace jsme …
Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.
Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:
Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.
Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.
Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.