Přejít na obsah

#Optimalizační tipy

(Stránka 6)



Získejte více objednávek pomocí cílení na vlastní seznamy zákazníků

Sklik nově umožňuje práci s klientskými daty ve formě vlastních seznamů emailových adres. Představujeme tak novou formu cílení, která nabízí nové možnosti zapojení dat z CRM či CDP systémů. Jak cílení funguje a jaké jsou zkušenosti našich inzerentů? Z pohledu na rozvoj cílené reklamy v Skliku se jedná o již delší dobu očekávanou novinku. Nově …


Optimalizační tipy: na co nezapomínat při nastavení DRTG kampaní

2. září 2021

Pokud máte e-shop, nebo ho klientovi spravujete, určitě už jste se s touto formou retargetingu v Skliku setkali. Dynamický retargeting má spoustu výhod – jednoduché nastavení, automatické zobrazení produktů, které si návštěvník prohlížel, dobré výsledky. Je ale důležité myslet na to, že základní nastavení kampaně nemusí být dostačující. Proto si dnes shrneme, co je při …


Optimalizační tipy: Drobné nedostatky, se kterými se v účtech často setkáváme

Reklamní systém Sklik je poměrně živý organismus. Neustále se vyvíjí a jeho funkce a nástroje se v čase mění a vylepšují. I to může být jeden z důvodů, proč se při revizích účtů setkáváme s drobnými nedostatky, které se často opakují a je dobré se podívat, jestli se nenachází i ve vašem účtu. Pojďme se …


Představujeme nový importér kampaní

Počínaje dneškem můžete používat nový nástroj na import kampaní. Spousta novinek je takříkajíc „pod kapotou”, zajistí větší stabilitu a dovolí nám výrazně rychleji reagovat na změny ve specifikaci souborů z Google Ads Editoru. Nabízí však i několik vylepšení pro uživatele. Pojďme se na něj podívat blíže. Princip importu se nemění. Kroky jsou stejné – nahrajete …


Lepší přehled nad kopírováním kampaní a sestav

Kopírování je efektivní způsob, jak rozšířit kampaně a sestavy v účtu Skliku pomocí již vytvořených kampaní nebo sestav. Zejména u rozsáhlejších kampaní však občas dochází k tomu, že se nějaká část nepřenese. Abyste o takové situaci věděli okamžitě a nikoliv třeba po týdnu od zkopírování, kdy daná sestava neběží, máme pro vás užitečný kopírovací report. …


Jak zlepšit vaše brandové kampaně díky vizibilitě

Ať už jste malá, střední nebo velká firma, tak byste tzv. brandové kampaně neměli vynechat. Jen s výkonnostními kampaněmi vás konkurence brzy přeroste. Metriky pro vyhodnocení přínosu kampaní na podporu značky jsme vám dali k dispozici v minulém roce. Nejlepších výsledků pak dosáhnete, když budete pracovat i s vizibilitou. Jak na to?  Imprese ≠ zhlédnutí …

Zpracování osobních údajů

Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.

Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:

  • za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
  • za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.

Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.

Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.

Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.

Beru na vědomí