Přejít na obsah

#Případové studie #Sklik

(Stránka 2)



Jak se buduje značka v praxi a v jaké fázi lze zapojit Sklik?

Drtivá většina inzerentů se v investicích do PPC reklamy opírá o data z výkonu, tedy o konverze, konverzní poměr a PNO. Kde ale zaostávají, je dlouhodobé budování značky. Marketingoví stratégové a PPC specialisté se totiž nezaměřují na posilování brandu, které musí být dlouhodobé a konstantní, a zároveň je složité ho doměřit. Společnost Golden Gate se přesto rozhodla svůj brand podpořit. A my vám ukážeme, jak brandbuilding pod taktovkou stratéžky Veroniky Brindzové vypadal.


Naučte se pracovat s tím nejcennějším – se svými zákazníky

Obsahová síť jako nástroj pro maximalizaci zásahu inzerce slouží efektivně jak pro akvizice nových uživatelů, tak i pro opětovné oslovení návštěvníků webu. Retargetingové kampaně efektivně vrací uživatele zpět a přinášejí požadovaný výkon. Konec cookies třetích stran, ke kterému by mělo dojít začátkem roku 2025, ale sníží dosah retargetingu. Sklik proto přináší alternativu – cílení na vlastní seznamy zákazníků. Pojďme se podívat na to, jak se osvědčilo klientovi Notino.


Znáte sílu vlastních seznamů zákazníků a jak mohou posunout retargeting na vyšší úroveň?

Vlastní seznamy zákazníků využijete pro vytvoření reklamy na míru pro věrné klienty, kteří už u vás v minulosti nakupovali. Přečtěte si, jak je agentura Placement využila v kampani pro společnost ALPINE PRO. Ukážeme vám, jakou strategii agentura zvolila, jak probíhala optimalizace, ale hlavně, jaké výsledky kampaň přinesla.


Jak zlepšit nákupní kampaně? Vsaďte na analýzu nedostatků a pečlivou optimalizaci

Pořádek dělá přátele, a proto je i pro udržení nákupních kampaní v kondici potřeba se na ně čas od času podívat. Agentura Next Vision s klientem Vzdušín to vzali opravdu z gruntu a věnovali čas nejen analýze Zboží inzerátů, ale také optimalizaci. Výsledek? Násobně více konverzí i nižší CPC. Podívejte se s námi, jak agentura postupovala.

Zpracování osobních údajů

Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.

Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:

  • za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
  • za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.

Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.

Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.

Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.

Beru na vědomí