Přejít na obsah

#Pro inzerenty

(Stránka 24)



Využijte štítků u inzerátů a upoutejte tak zákazníky jedinečností své nabídky

27. dubna 2022

U inzerátů dokážeme zvýraznit jedinečnosti konkrétní nabídky oproti jiným. K tomu slouží tzv. štítky, které se zobrazují lidem v hlavním výpisu inzerátů a zobrazují se jako ikony pod úvodními informacemi, konkrétně pod informací o ceně nemovitosti. Zájemce tak hned v úvodu vidí, čím by pro něj mohla být daná nabídka atraktivní. Jde vždy o kombinaci tzv. bodů zájmů a …


Nově jsme na Sauto.cz přidali fulltextové vyhledávání

Jan Němec 26. dubna 2022

Aby byl prodej vašeho vozu co nejsnazší, opět jsme vylepšili inzertní stránky Sauto.cz. Nově jsme spustili fulltextové vyhledávání, které umí najít všechny odpovídající inzeráty podle zadání. Najdete ho v horní části stránky mezi logem Sauto.cz a přihlášením. A ať budete v jakékoliv sekci, vyhledávání vám zůstane stále na očích. Hledání klíčových slov vám automaticky vyplní filtry Fulltextové …


Co pro váš e-shop nabízí Seznam Nákupy?

Jste e-shop a inzerujete na Seznamu? Pokud chcete maximalizovat počet objednávek, určitě využíváte Zboží.cz i Sklik, včetně Produktových inzerátů. Co byste řekli tomu, pokud byste si veškerou produktovou inzerci na Seznamu mohli nastavit, spravovat a vyhodnotit v jednom rozhraní? Právě to je cílem projektu, kterému říkáme Seznam Nákupy. Co tyto změny konkrétně znamenají pro vás, …


V Seznamu jsme průkopníci v cílení s použitím 1st party dat

Z uživatelských cookies 3. stran, které jste zvyklí cíleně oslovovat, se dříve nebo později stane anonymní traffic. Vystrašilo vás to? Nemusí. Dlouhodobě se na tuto situaci připravujeme a máme řešení, jak cíleně oslovit uživatele s tzv. cookieless prohlížeči. Oslovit cíleně potenciální zákazníky, kteří přistupují k obsahu na internetu přes prohlížeče, které cookies 3. stran nepodporují, již není vizí …


Nové videoformáty v naší nabídce vám přivedou nové zákazníky

Videoreklama je jeden z nejlepších formátů reklamy, který dokáže rychle a efektivně vyprávět příběh vaší značky a dokáže působit na více smyslů diváka. Díky novým formátům Seznam Action Video, Seznam Shopping video a nové možnosti nepřeskočitelného videa můžete už dnes využít kreativní a interaktivní způsoby zapojení vašich zákazníků. Zasáhněte své zákazníky ve všech fázích nákupního procesu. …


Zpřesňujeme měření konverzí v Skliku a Zboží.cz pomocí modelování

Konverze je důležitý ukazatel výkonnosti vašich kampaní. Z důvodu různých technologických omezení však nemohou být vždy všechny započteny. Od 19. 4. 2022 budeme nově počítat i s modelovanými konverzemi a měření tak bude více odpovídat reálným konverzím na webech inzerentů. Z čeho se konverze modelují? Běžné konverze (tzv. pozorované konverze) započítáváme spojením informací o konverzi …

Zpracování osobních údajů

Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.

Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:

  • za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
  • za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.

Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.

Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.

Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.

Beru na vědomí